What a Twist

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Mia - 30 november 2009 23:08

Min tavla är helt vit nu! :D Äntligen målat över det gröna! Nu ska det bara torkas och köpas ny oljefärg så jag kan fortsätta på mitt piece of art :p

Ska bli redigt fräsht ska ni se ;)


Har fastnat helt för Jay Sean!


Annars då? hure läget med er små prickar? Haft en bra dag? Kommit på va ni önskar er i julklapp ellö??

Har fan problem på den fronten.

Har en mamma nere i Kosovo som pushar på pappa som pushar på mig. Egentligen vill jag bara ha något fint från Kosovo. Behöver itne vara något speciellt som ett klädesplagg. Men typ något jag kan sätta upp i rummet eller nått? Fick ett jätte fint handgjort Halsband av Mamma när hon kom hem från sin första mission i Tchad. 


uööö, jag så trött.


Blev ingen trip till stan idag, blir av imörrn istället. Lyckads få Magda till att vilja följa med! Eftersom Usama Marladin inte vill va själv hemma så kommer hon också vilja haka på haha. Jag Vann! ;D



Av Mia - 30 november 2009 17:07

Asså, min vänstra arm fryser ihjäl :S Nackdelen med att ha sitt skrivbord vid fönstret! Vänsterarm + fönsteröppning = Köldskador på stackars lilla armen-ponken.


Snart ska jag leka skola med Usama :D haha, vi ska bara göra klart en, kanske två, uppgifter så vi kan lämna ett fult ämne bakom oss :D


Tänkte plugga nu när jag pyntat klart för julen i mitt rum, men jag sitter ju här märker ni ju...och det ni inte vet är att jag dricker varm mjölk med honung också! Sug På Den!



Förresten så fick jag blommor av min dude i helgen :D Liljor och en Amaryllis(I think?). Miiiiche najs! Jätte sött av han :D

Av Mia - 30 november 2009 14:34

Är det bara jag som har problem med hotmail? Kan inte ens komma till hotmails inlogg.


Jahaaaa. Var tvungen att byta lösen :D

Där ser man....


Det regnar fortfarande...uekk.


Har inte vart i stan än, tror jag struntar i det. Imorrn blire av :D:D:D

Av Mia - 30 november 2009 09:51

Har inte varit uppe såhär tidigt på hur länge som helst! Kändes rätt skönt i början, kände mig duktig. Men när allt mer sekunder hade gått insåg jag hur jävla trög jag är. Kunde gått upp en timme tidigare!! :( Det regnar ändå bara ute. Amzonas regnperiod har blivit till Halmstads regnperiod. Daamn.

Ska ta mig till da city idag...kolla runt i lite affärer...ska köpa julklappar till mamma och skicka ner! Och snygga julgardiner till köket. Jag fick äran igår att stryka alla gardiner och dukar. Valde en sorts gardin som jag tyckte skulle vara super mysigt att ha i köket (mamma sydde den;) MEN...när oerfarna lilla jag lagt ner typ en kvart på att stryka en gardinlängd så hittar jag inte den andra, som inte fanns. Hittade däremot tyget till den xD Hade inte lust att sy klart en gardin igår kväll. Vet inte ens hur man använder vår järnåldersmaskin. Men dukar har jag satt upp :D och en gardin! haha.

Så det är vardagsrummet kvar och köket! :D


Jaja... Ska betala räkningar idag....mina pengar bara försvinner :(


Graaauw låter min mage nu ! haha, helt sjukt! :P Ska nog äta lite :D


Btw, i lördes åkte jag å Roman ut till Rydöbruk området på partajj! Mille fyllde 20 år :)

Har inte träffat henne på ett antal år så det var riktigt härligt att få träffa henne igen :D Hon bjöd på mat, dricka, lekar, tävlingar och sovplats! Var riktigt trevligt :D

Träffade en gammal klasskompis,Tova, också! Very nice =P


Frulle da lull dags!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards