What a Twist

Alla inlägg under december 2007

Av Mia - 31 december 2007 14:20

tja tja! Sitter och pustar ut efter att ha städat och möblerat om mitt rum nu ^^ hihi, vetifan om de blev bättre än innan. Inte för att ja hade så mkt att säga till om men :P va mest farsan som fick nån impulsgrej o ville göra om mitt rum 8-) yeees! så nu när man va klar säger morsan "de är ju ditt rum, klart du hade fått möblera som du själv ville! :D "  "...." haha aja...har vart en runda på systemet idag me =) blev lite billig champagne, hpnotiq, smirnoff ice, minttu (tror ja de stavas?!) och lite jäger ;D. ska må riktigt gott ikväll/natt/morgon! och ännu goare ska ja va imorn! biwii ^^


haha måste ta med de här...jag o roman satt o funderade på hur man kunde ändra meningen "ett äpple om dan håller doktorn från stan"...gick inte så bra, men så kommer farsan o klämmer till me "en öl om dagen håller magen ut från ryggraden" förjävla skönt sagt faktiskt xD. så stolt han vart me :/ haha.

Ska väl gå o fortsätta pilla med mitt rum nu :/ verkar aldrig ta slut, har andats och käkat damm i två dagar nu xD ska nog gå o köpa en skumgummi tomte snart :D tycker ja förtjänar de :$

lite kläm på rumpan! :P


Av Mia - 29 december 2007 18:10

ja, nu sitter man här igen. Har verkligen inte kommit i skriva blogg rytmen asså. Känns rätt weird att sitta o skriva en "dagbok" på nätet som exakt vem som helst som har internet kan läsa. jag menar, är inte dagböcker till för att vara personliga? Men ändå så sitter jag här och skriver just en dagbok på nätet.  haha kommer ihåg när ja va liten o verkligen skrev en hemlig dagbok, och min brorsas polare fick tag på den o läste högt för min brorsa o resten av deras kompisar. Med alla felstavningar och..aah allt annat. De va nog den hemskaste dagen av mitt liv som plutt xD haha. Men nog om det. Var ju på Väla idag :D fett besviken ja vart! så grymt fula kläder :/ o de lilla som var snyggt var väl i storlekarna L-XXL :S är såå långt ifrån den sizen :/ men som tur var hängde petra med! skönt att ha en polare o kika runt med ;) och det blev ändå lite grejs ändå. Köpte ett brunt linne till nyår, ett stort svart skärp, lite armband och en försenad julklapp till Roman :) bästa med hela dagen var nog fikan :) för min del blev det varmchoklad med vispgrädde och en asgod bärmuffins med vaniljkräm i :D petra tog kaffe med en stor kanelbulle...och då menar jag Stor som i GIGANTISK. herregud så gott de var :D men nu ska jag fan ta o testa nått nytt, YOGA ! wish me luck (inte break a leg eftersom att det är väldigt stor chans att just jag skulle göra det. med min utomordentliga tur:) vann tio kronor på en tia lott häromdagen förresten :) lite kul ^^ men iaf, puss o lite klem på eer eller va man ska säga?

Av Mia - 29 december 2007 01:31

hej du glade! ta en spade, o gräv ner dig så ja slipper se dig ;) haha. bra början på de här vah. verkligen! sitter här vid min lilla mupphörne dator och har über bajstråkigt! så tänkte "ää varför inte? vi tar o skriver blogg!" o de e fan inte ofta:P tada! har allt möjligt i skallen nu. vad hända på nyår? hu? :/ okej, festa, of course. men verkar som om exakt alla jag umgås med inte har någon aning om va som händer? nån måste väl ha fest men icke, lite halvt frustrerande. Hade ja haft egen lägenhet hade jag lätt ställt till med party, eller åtminstonde förfest o sen dra in till stan på nått ställe där. JA! där har vi det, petra får ha förfest:D mohahah sen drar vi till stan! fan vilken snilleblixt! hjärnan tycks ha börjat funka! xD

...för att sen lägga av igen...ska man skriva nu då? :/


öhm..ska till väla imorn iaf! ska bli grymt kul! kanske unna sig lite "bling bling" x). nej men serri, behöver en ny väska, nya jeans, ny tröja, nått fräsht att ha på nyår, lite leggins, nya skor, u name it...ja till och med tandtråd! En annan sak som behövs är väl en ny datorstol...min har bokstavligt talat börjat falla isär :S haha, sittdynan dvs. hittar massa ludd o skummgummi på golvet här o där efter den :/ låter sådär coolt. haha :) låter som om mia behöver sig en total renovering av allt ^^  iaf....ska nog göra nått vettigt som att sova nu, ber om förlåtelse för att ni(som pallat) fått läsa bara en jävla massa ko-blaja från en halmstabo som är nybörjare på att skriva blogg :) men iaf...på tal om ko-blaja...ska nog lägga upp den mest groteskaste (har börjat gilla de ordet, har en viss klang över det hela :) sjukaste bilden ja sett denna månaden :S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards