What a Twist

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mia - 28 oktober 2012 22:10

http://pinterest.com/shelby0708/tattoos/


Jag som ganska nyligen blivit av med mitt begär efter en ny tatuering... Och nu är jag screwed, det är totalkört. Jag. Vill. Ha. En. Till. Tatuering. NU!

Kanske tur att han som gjorde min senaste(och enda) tatuering även är en utav mina tränare i Krav Maga? Höhö!


Vill även ha en kanin (...eftersom jag ändå är i de tankebanorna om att skaffa mig något nytt), så det jag ska göra nu är att helt enkelt glo på en massa kaninbilder i någon timme eller så. Might ease up the cravings a bit yes?


     


Nope.


Gonatt! :D



Av Mia - 27 oktober 2012 11:25

 

Haha detta gjorde min dag faktiskt :P

 

 


Kan ju fortsätta på förra inlägget med att förklara att vi skulle slå våra kloka huvuden ihop för mamma skulle komma hem på permission, och hon har fyllt år :P Haha, vart en stickad klänning, en blå topp samt boken Fifty shades of grey :D Haha, i boken hade vi skrivit ut två bilder på heta män samt en bild på pappa poserandes som typ Homer Simpson med ölmagen framme, öl i handen, skål med ostbågar etc :D Har Aldrig sett mamma kvida av skratt så som jag fick göra då :D


Oj, nu måste jag gå och sminka mig! Är hemma hos Älsklingen, vi ska snart dra till Malmö för att gå på någon jobbmässa! 


Så bye bye! :)


 

Ehh

Av Mia - 19 oktober 2012 20:34

Nu har mina 6 lediga timmar tagit slut! jobbat dagpass idag, som en normal människa för en gångs skull haha, och nu ska jag snart sticka tillbaks till jobbet för ett natt pass! Äsh, pengar e pengar så ere bare.

Lönade sig ivarje fall att ringa till kontoret och kolla ifall de hade lite olösta pass!


Aja, imorrn blire hopp å lek med Emilia, sen ska pappa, Mikael pch jag slå våra kloka huvuden ihop och ja...sen kan jag ju faktiskt inte skriva så mycket mer eftersom att mamma läser min blogg haha. Där sket det sig :P


Jävlar jag måste verkligen dra nu! Haaaaaaaaaaaaaj!

Av Mia - 18 oktober 2012 21:24

Enligt the law of attraction så ska man ställa in sig till 120% att det mål man har kommer slå in, man ska bete sig som att det redan har slagit in och sen vara tacksam för det. Jag håller på att bli sjuk. Så jag har ställt in mig på att jag inte kommer bli sjuk, är tacksam över att jag inte kommer bli sjuk...Kan man kanske dra på en krogrunda till helgen då? Bara för att bete sig som att man redan är frisk. Hmm...värt att tänka på! :D


 

Av Mia - 16 oktober 2012 11:46

Hellu! 

Haha, gud vad jag har sovit GOTT inatt! Roman ligger fortfarande och sover, han kom hit igår kväll :D

Men det är ju helt underbart att få sova ut efter en tung träning! Kände flera gånger igår, på träningen, att jag inte var allt för långt ifrån att svimma eller nått haha. Nu har det börjat bli riktigt intressant på Krav Magan då vi igår fick träna försvar mot olika knivattacker! Svårt men samtidigt riktigt riktigt intressant och ja, nyttigt så klart!.....Duh haha.


Så veckans nya blåmärken är placerade på sidorna av handlederna! Folk (Emilia) har då jäkligt vassa handleder att slå och blockera mot haha. Aja, man ska ju bli härdad :P


Dags att kika vidare efter träningsjackor... men först;  Mission: Waking Roman(t1).


Hej!

Av Mia - 15 oktober 2012 15:17

 

Ska mysa med Chai-thé och Nära tidningen! Tycker det är så intressant att läsa om allt som har med andlighet å göra! Och ja, det är Trattkantareller på bilden ;D Så nu vet ni vad jag har gjort idag!












Okej, kan inte låta bli så slänger upp tre bilder till :D




hh va söt!" tyckte vi, sen märkte vi att den va stendöd :O Men han va fortfarande lika söt.


  Emilia på svampjakt höhö. 


Jaha ja.. En kokosnöt, sådär mitt ute i en svensk skog.

  


Nu sätter jag punkt här! For now...

Av Mia - 12 oktober 2012 14:39

Älskar alla fina varma färger som hösten för med! :D


Även idag äre ju super fint väder!

Ska slänga i mig min något sena lunch och sen ta mig till stan, köpa kaffe och choklad kapslar till min sprillans nya coffemaker (mohaha:D) Och sen ska jag ut på promenad! Måste ut på promenad! Rensa tankarna, få lite frisk luft och allt sånt dära nyttigt ;D

Ikväll ska jag ta tag i mitt akryl målande! Är riktigt sugen nu! Motiv? Höst färger! Det är så långt jag kommit än så länge!


Lite fina natur bilder ifrån Ön!

   

   

    


Och såklart min lunch haha:D

 



Ciao!

Av Mia - 12 oktober 2012 01:14

Tänkte skriva lite här medan jag väntar på att nästa avsnitt av The Vampire Diaries ska bli klart!

Har haft en trevlig halvdag med brorsan idag! Fick dock muta honom med pizza haha. Men det var trevligt sällskap! Vi åkte till Stadium Outlet och sen stack vi till Ön å promenerade, och så avslutade vi med pizza från Hawaii ;)

Vädret har ju varit kanon hela dagen så kände mig nästan tvungen att ta vara på det! Så typiskt svenskt haha. :P

Köpte mig ett par långa träningsbrallor och en träningströja på outleten förresten, så nu kan jag ta mig ut och springa även fast det börjar bli kyligare ute! No more excuses här inte!


Jippi! Nu vart avsnitten färdiga!


Hej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards