What a Twist

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Mia - 4 november 2009 14:27

Jag tror jag såg årets första snöflinga!!! :D


Helt säker att det var en liten liten snöflnga som dinglade förbi mitt fönster precis! En till!! oohhh :D spännande! Hela kroppen är i ecstas, mitt hjärta klappar bara snabbare och snabbare!


Haha nej jag är itne störd...bara överdriver en smula. Men lite kul är det.


DET SNÖAR!!!



21:53

DET REGNAR !!!! :O

Jävla asssss!

Var så glad innan, ville se stora högar av snö ju :(...det blir aldrig som ja vill :( snyft

Av Mia - 4 november 2009 13:29

Emilius Castrobega har bilder som jag vill ha!! NU!!!!

När jag får dom bilderna kommer jag kunna springa runt naken på gården framför alla ungar; så glad jag kommer bli! haha.. på ett ungefär iaf :p

hmm... vad händer idag?

Jag ska leka med M&M och kanske med Lisa :-D Sen ska jag ringa gubben som jag kanske ska ha min praktik hos... uhm uhm vad mer.. Städa klart rum fan :/ Kanske städa?


Fyfan vad tråkigt, ska nog aldrig ta upp saker jag ska göra under dagen igen...så vida det inte händer något speciellt eller jag inte har något annat att skriva.


Hm...så ja, jag har inte något mer att skriva...har inte hänt något roligt än:P Men jag lovar att så fort något händer så ska jag kanske skriva om det! ;)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards