What a Twist

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Mia - 26 november 2009 22:15

SMILEYN E BACK!!!!!!! :-D        


Roman och jag ska nog börja äta mer nyttigt... vi fiser äckligt.

Ska nog bli sånna där salladsfanatiker :P



För övrigt så åkte jag tillbaks till Halmstad igår, hade lektion och sen åkte vi till systemet :D köpte staropramen, mariestad och lite cider :D Kom fram till att jag inte gillar öl lika mkt längre :P Likaså med vin och sprit....cider har jag också börjat tröttna på...vad finns det kvar ? Kanske har börjat bli nykterist :O Daaaamn.


Jaja självklart skulle vi på Kåren senare på kvällen ;) Förfesten va hur najs som helst! Sket kul hade vi :D Chockade en killkompis när jag berättade att det finns en liten spelnörd i mig som älskar Assassins creed 2 :P Haha... började med att vi frågade han va han gjort tidigare på dagen (försök till att starta ett normalt samtal ni vet:P) och han berättade att han spelat ett spel bara. När jag exalterat frågade vilket spel tyckte han det var onödigt att berätta för jag skulle ändå inte veta vilket han menade, trodde han. Jokes on him mohahaha :D Skenet bedrar, tjejer kan också vara nördar :D


Var kul i början på kåren också..vi dansade och drack (mest jag tror jag haha) Sen runt tolv-ett tiden tröttnade jag och hade dödstråkigt. Var full och fick på nått konstigt vänster för mig att jag inte hade någon att vara med så jag blev deprimerad xD haha Kom hem vid tre iaf! Gick upp åtta och åkte till lektionen som började kvart över nio :P Okej, kom inte direkt i tid...och stannade inte hela lektionen heller...orkade fan inte :P  Så stack hem och nanade :D


Käkade pizza på kvällen och åkte till Maxi med twillfitsen...hittade mig en mysig filt för 170 kronor :D Lila och allmänt snygg. Basta.


Nu äntligen har min tavla börjat torka ordentlgt! Så om några dagar kan jag ju fortsätta med den :D haha...fan på tiden...



chokladpudding is tha shiet oh mama :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards