What a Twist

Alla inlägg under januari 2013

Av Mia - 30 januari 2013 13:08

Träningsvärken ligger i!

Juste! Det där jag pratade om att våra tränare hade planerat något extra för oss i fortsättningsgruppen i måndes var att vi skulle träna på att ta oss ur "kniviga" situationer (höhö 'kniviga' haha), och så hade de självklart tagit med en chock-kniv! Så tillslut skulle vissa av oss försiktigt gå runt och blunda, resten skulle anfalla på olika sätt vi tränat på. Jäklar vad jobbigt det var att höra det där elektriska kneppandet när man gick och blundade haha, och helt plötsligt så presterade alla mycket bättre :D


Lyssnar förresten på Justin Timberlakes album  FutureSex/LoveSounds, kan det vara hans bästa någonsin? Yes, det kan det!


Åh! Solen skiner!! Nu jävlar ska här promeneras!! Sen ska här bakas, pluggas och sökas jobb! 


Helt plötsligt känner jag mig väldigt över ambitiös? Hmm...


Ps.

Till helgen ska jag släpa med älsklingen på en överraskning! Åååååh vad jag längtar! :D

Nämen... upptäckte lite rivmärken på underarmarna precis... Dock inga blåmärken! Kanske efter ikväll? Höhö

Ds.


 

Haha hittade den här gamla bilden från sommarn 2007!  Vi var på Justin Timberlakes konsert i Gbg då! Fan vilken bra dag! :D

 

Av Mia - 30 januari 2013 00:17

Jaha, så här sitter jag... igen!

Målar lite grann (och bloggar samtidigt, jag vet..totally awesome med simultankapacitet höhö). Får se hur det här motivet kommer bli, om det blir färdigt! 


 


Hmm... 


Ähh, okej, slänger upp en roligare bild som jag själv kan skratta åt åtminstone :D


 

Hahah kan livnära mig på de här bilderna!


Av Mia - 29 januari 2013 19:02

Åhhhååhhå va trött jag är på internet!! Så jäkla tråkigt!! Haha och jag fattar verkligen inte varför jag inte gör något annat istället?!


Skulle gjort en massa saker idag som inte blivit av (as usual ;D)! Nåja, lite har jag gjort; Läskat Emiliush med choklad. Hahah.


Hon nämnde på sms att höll på å avlida av chokladlängtan. Vad gör man då? Jo! Man mmsar en bild på ett paket chokladpraliner :D Att man fick tillbaks sms som "Jag hoppas du nästan dör av chokladförgiftning" etc. kan man ju faktiskt leva med. Det var så v-ä-r-t d-e-t!! :D Mia glad.


 

Hennes nuvarande favorit choklad också. Är man en underbar kompis eller what? Hahah


Ska uppdatera min CV nu! Wish me luck! :D




Av Mia - 28 januari 2013 12:01

Somnade runt tre inatt så det blev en väääääääääääääldigt sen frukost idag! But fear not! Ska allt fånga dagen idag ändå ;D


Vaknade förresten natten till igår av att någon slog mig i ansiktet, trodde såklart att det var allt från en inbrottstjuv till ett spöke och började slå tillbaks med den ena handen, varpå jag märkte att det var min andra hand som hade domnat bort och fallit ner i ansiktet på mig, efter att jag på något sätt lutat den upp längs med väggen i sömnen. Hahah xD


Jaha, nehe...vi säger la så då, så länge :-)

Byebye!

Av Mia - 27 januari 2013 23:59

 


Slår aldrig fel. Hahaha.

Av Mia - 27 januari 2013 20:27

Ska springa ner å göra varm mjölk med honing, fixa en skit go macka å sen jäklar ska jag glo på vampire diaries! :D


Har vart en lugn dag förövrigt! Storhandlat mat, ätit mat, varit på toa, tittat på tv å pratat me morfar och Olivia på skype :D

Imorrn blire kanske lite lek me Emilia å sen träning på kvällen! Tydligen så har tränarna planerat något extra speciellt för oss  i fortsättningsgruppen :O Både spännande och oroväckande haha. Aja, har köpt mig all utrustning som krävs nu så jag kan känna mig hyfsat säker iallafall :P Men lite blåmärken skulle va skoj! Har inte haft några på ett tag nu! Höhö!


Haaj!

Av Mia - 26 januari 2013 19:20

Frustrerad. Åhh. Det är så lätt att måla för mycket på en teckning. Det är så jäkla svårt att veta när det är dags att låta teckningen vara! Haha, känner mig så jäkla frustrerad! Har lust slänga den i toaletten. Ähh, lika bra å spara den..kanske kan komma på något sätt å rädda den sen :P Peppar peppar.


Kanske ska ta och baka? Baka lugnar nerverna.


Är tillbaks i Halmstad nu förresten!

Var jätte kul att åka uppåt å träffa lite släkt! :D


Funderar på att åka till Ica Maxi, behöver ju ägg om jag ska baka! Ska nog köpa en Kokosnöt också  :)

Av Mia - 23 januari 2013 11:31

 

Såhär såg motivet ut igår efter att jag fått pilla lite!


Och idag sticker jag upp till Grebbestad och hälsar på mormor och Bosse! Sen bär det av neråt till Uddevalla för å hjälpa Faster och Calle med deras nya hus! Ska bli roligt! :D


Haj på er!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards