What a Twist

Alla inlägg under augusti 2008

Av Mia - 28 augusti 2008 19:32

Sandra och Totte var precis o hälsa på här i lilla Halmstad! Skit kul o gla vart ja att dom kom upp, Martyna och en killkompis till henne o Magdad har också äntligen kommit tillbaks! saknat den lilla kärrignen mkt ska hon veta!


Men nu sitter ja här...och undrar vad man ska göra? jag är för mkt uppe i varv för att kunna göra nått faktiskt... kan det bero på att vi drack lite innan? kanske. Eller nej, snarare är så...men nu sitter jag här och bara...ööö. Jävla alkis man blitt....ska sluta me sånt nu när sommarn är över höhö


ja bajs va jag har fett tråk. kan inte komma på nått smart o göra...rummet e fan redan så gott som städat liksom. (panikstädade idag pga att man skulle få besök:) yaya.


Måste skita...


Hej!

Av Mia - 27 augusti 2008 20:57

Shit sicket party humör ja e på! Sitter här i mina nya boots och käkar risifrutti, pumpar härlig musik bl.a Carolina Marquez - Ritmo.... onsdag a.k.a lill lörda...jaa varför inte? :)


23:30

sjukt egentligen..så mkt nytt folk man lär känna, samtidigt som så mkt folk man redan känner, tappar man kontakten med? Känns konstigt, hur snabbt någon bara kan sakta glida ur ens liv... antagligen för att man inte tar upp saker o ting, snackar ut liksom, eller inte pallar höra av sig av olika anledningar. Händer mig hela tiden känns det som, Alltid. Men man lär sig iaf vilka som är ens riktiga polare, de som stannat kvar, rätt uppenbart svar men ändå.

-Byggt många broar, klippt många band (Petter) Passar verkligen in. Nej snart stängs bloggen ner här....vad vare, uppdatering av server ? skit samm, de är ändå inte sommar längre och jag kan väll räkna mig själv som långtidsledig tror jag? tråkigt men ändå, ska nog anmäla mig till arbetsförmedlingen kanske? Juste!





Av Mia - 27 augusti 2008 12:34

så himla deprimerande :( kan de inte bli fint väder igen?? och typ....25 grader varmt MINST ! De hade vart nått !


Egentligen borde ja städa faktiskt :o ser fortfarande förjävligt ut nu ca två månader efter att jag kom fram till det första gången ^^


Jahja...okej nu varenda natt sen i lördes har jag drömt att ja jobbat på TT-line... i restaurangen o varenda jävla gång har jag kommit försent..den där jävla telefonen i ens hytt har ringt i varenda dröm...fyfan asså nästan hemskt :P snacka om att bli hemsökt !

 har nog fått mig en arbetsskada också från de stället, när ja kom hem i måndes kväll så efter promenaden me Magda så ja...gissa vem som ställde sig o gjorde rent toaletten ? haha... jag...

har verkligen fått en knäpp i skallen


nu ska ja tilll stna! tjoo

Av Mia - 26 augusti 2008 15:17

haha fan ja pallar icke!


Är så jävla hungrig, lider av mensvärk och behöver mer pengar på min fattiga mobil som knappt funkar...kan de bli mer underbart??

Kom hem från båten igår...det var min sista inplanerade arbetsvecka som gick där.... fan blir nästan lite deppig...kommer sakna alla där sjukt mkt faktiskt. Får la se om jag får nå mer jobb där efter detta! Har en liten jobbig känsla att så blir de itne men :( Den sista veckan har vart underbar! Faktiskt, mest mot slutet men ändå :p


fick min lön idag....snacka om att ngon blev GLAD!!! :O:O haha

en överdrivet stor summa fick jag, efter en hel sommars slitande på två jobb...Ska lägga undan betydligt mkt pengar till resa, körkort och tatuering som jag kanske ska börja på redan om nå vecka eller så! ojoj :D Ska anmäla mig till körskola idag :) och ja,,,anmäla mig till afro dans på gymmet idag också ja! ojoj va kul :D känner redan hur livet börjar ljusna för mig ^^

Nu är det fastställt att lilla mamma lämnar tchad och beger sig hemmåt den 15e oktober! :) och det är ungefär tre månader kvar tills vi sticker till Roatan! så nice så nice :D


nej nu ska ja duscha och käka och sen bege mig till konsum :P

Av Mia - 18 augusti 2008 10:31

Ladies and gentlemen
Presenting the outrageous
I’m music without limelight
A guitarist without stages
I’m a Hells Angel without the Harley Davidson
You’re a golden state warrior
Without Antawn Jamison
I’m your last laugh without a punch line
I’m a fistfight in your high school halls at lunchtime
I’m dangerous like car wrecks without the drunk driver
I’m that island that traps you and votes you off like survivor
I’m MacGyver without a red switchblade
I’m man made
I’m graffiti on the walls without the aerosol spray
I’m a 30-second delay without the time limit
I’m a shark-infested ocean, I dare you to dive in it
I’m that gold chain ready to be snatched from your neck
I’m that AIDS virus when you don’t practice safe sex
I’m that hole in your latex that made your whole world crash
The most dangerous 3-letter word is YAS

[Chorus]
Somebody back-up
There’s no room to stand up
Stop and throw your hands up
Nobody can do it like this
Somebody back-up
There’s no room to stand up
Stop and throw your hands up
Let’s get it on like this

I’m your last bit of oxygen
I’m Waco Texas
I’m a 13-year-old kid stealing your Lexus
I’m a trilogy without the second and third sequels
I’m a crash test dummy without the smashed up vehicle
I’m everything you dream of
I’m life without death
I’m a respirator holding on to your last breath
I’m Bill Gates’ Microsoft without Silicon Valley
I’m a natural born killer without Mickey or Mallory
You’re a chair being thrown around at a Bobby Knight practice
I’m a cross between rival gangs and celebrity death matches
I attack this like pythons, I’m a living icon
You wanna see the apocalypse, then turn my mic on

[Chorus (2X)]

1,2,1,2 I’m a shark-infested ocean, I dare you to dive in it [4X]

[Chorus (4X)]

-




Jag orkar inte jobba idag :( vill bara åka hem o va ledig lite till :p


Av Mia - 17 augusti 2008 17:58

UNDERHÅLL mig någon!! :O jag har så fantastiskt tråkigt :( seriously.


Här sitter jag och funderar på olika saker man kan göra nu? Roman har lämnat mig själv för en timma och ja...vfan ska ja göra? en timma...hinner ju inte göra så super mkt, först tänkte ja jaja soft...kan ja sätta på nån bra film o bara gosa ner mig i soffan framför Tvn, men nu...ne de vart änna ensamt här :(

Sällskapsjuk som man är, tyvärr :( kanske ska rita lite grafitti? träna lite yoga? (haha hmm right) men en sak är säker...Verkligen inte ta en cigg. Det ligger längst ner på listan, eller snarare: det finns inte med på listan.

Nej usch det är nått av de äckligaste som finns men ändå så...nej ska verkligen inte ta nån mer cigg nu. Hoppas inte nån nära familjemedlem som tex mamma läser detta nu :P Ojoj... ^^ haha men jobbar man på en båt med annat folk som rökar...d är lätt hänt då :o men lovar, inge mer nu.


Har vart på Centersyd idag! men likförbannat glömde jag att köpa svarta leggins till min rosa klänning:( snyft.


What shall we do with a drunken sailor,

what shall we do with a drunken sailor

Av Mia - 17 augusti 2008 12:18

Gomorron, äntligen pallar man stiga upp...har nog legat o dragit mig i romans soffa i tre timmar nu :P så funderar på att hoppa in i duschen o fixa till sig lite så man kan åka till Centersyd en vända? woosha! hmmm..jalla,,,, Jag, magda, mange och Roman stack till Malmö festivalen i fredes! Fast innandess var Magda, petra, alle o ja i stan o shoppade lite lite granna ;) Vart en mörkrosa snygg klänning och en ljus rosa lång..hmm sak(vet inte va de heter:P)... iaf, båda från Gina tricot! :) sen så fikade vi såklart!

Vi hämtade Roman i Landskrona på vägen neråt...hade lite mini förfest här innan vi drog vidare...Jag o magda dampade oss som nå andra cpn i bilen på vägen ner också...riktigt kul va de :D...med dricka o sånt :P självklart Något onyktert för min del efter 4 öl och lite finlandia shots...>.<

Vi virra runt där i malmö ett bra tag, kissade nog ner halva malmö också för den delen xD haha nej men tillslut så mötte vi en arbetskamrat, Anna och hennes brorsa på nått torg, där hitta vi tillslut nått ställe att bänka oss på...fast jag o roman stack iväg för o käka nått...(Mia mådde riktigt piss vid de laget>.<) De blev Langos! Så gott de va :D iaf...efter att trykt i mig en sån så mådde jag myyycket bättre :D :D whehe stac tillbaks till de andra också och så började drickandet ;) Danne, Lasse och Ludde kom också förbi! Kul o se dom igen! händer ju inte så ofta! :p sen kom lite mer arbetspolare, pontus sebbe och thomas o lite kompisar till dom typ...  trevligt litet gäng va vi tillslut....tror ja iaf..av vad ja kommer ihåg...haha va riktigt full där ett tag ^^ Tog lite bilder också! Inge vackra dock haha som vanligt!


nanaa..var iaf inte bakis på lördagen!  kan berott på att de slutade rätt illa precis innan man skulle somna dagen innan? :/ jaja...vi stack tillbaks till malmö på dagen (älskling o jag) där vi käkade mer Langos...godis och åkte en åkattraktion...trodde jag skulle dö...man snurra runt rätt högt uppe i luften...var helt inställd på att vi skulle lossna o flyga iväg :P Men FAN vilken kick de var! kunde inte gå rakt efteråt men ville likförbannat  åka den igen ! vilket inte blev av för de va för dyrt:( men ändå ;p


Jaja kikade på Sweeney Todd på kvällen...somande snabbt efteråt och ja...nu är det en ny dag igen! Ska snart tll Apoteket :) sen vetifan va man ska hitta på...? ahja...imorrn går ja på Båtfan igen, vet itne omjag vill...har lite små ångest som vanligt, men de visar ju bara att allt e som de ska, eller hur? hmm vill göra min tatuering nu! :(


Hej hej


Av Mia - 14 augusti 2008 14:15

Jaha ja...Köpenhamn blev inte av tydligen! ah juste...har inte nämnt de överhuvud taget här!

Tanken var att jag skulle till köpenhamn med bla Roman o magda fredag till söndag nu i veckan...bokat hotell och sånt, så ska den ena flytta o har inte cash Älsklingen har gått o blitt sjuk :( synd! Men de kommer fler gånger! Så istället funderar vi på Malmö festivalen! Låter det som en bra idé? haha Ja för fan! Ska höra med brorsan om han vill hänga med hade vart kul! =D och sen kanske kräftskiva hos petra på lördag? beror på hur kul de är i malmö :P wheheh


Nej fan måste ju ta o berätta om heeeela förra veckan också! :D uhm.. haha fick iaf en passagerar hytt denna gången..vilket jag inte vill eftersom jag städar ju dom hytterna så jag vet vad man brukar "missa" o städa där... fick iaf dela hytt med Magda hela veckan :D Sjukt kul va de! jaja allt som vanligt jobbade, sov, käkade, satt uppe o tog en öl på kvällarna....Tittade dock på Torkel i knipa, som ja hade tatt me mig! Håkan som ville se den så gärna :P älskar den filmen :p ahja Söndag vart de en stor fest i Mässen ;) Började med lite förfest i min o magdas hytt för bara tjejerna! sen stack vi vidare till Mässsen efter ungefär två groggar och ah där fortsatte drickandet! Musik och härlig stämning vare :D halv fem somnade jag och skulle upp kvart i sju :P Var laaagom trött på måndagen! Men liksom, det var ju samma dag som alla skulle hem så who gave a fuck? ;) haha verkligen ingen! Måste medge att passagerarna den dagen var allmänt störda också (mer än vanligt) :P riktigt underliga va dom...pinsamt nog var allesammans Svenska! Riiiktigt skämmit!


När vi slutat på måndagen så gick Jag, Magda och några till av i Trelleborg för o käka! Blev på Casa blanca, kommer inte ihåg namnet på min pizza men den var verkligen sjukt god! :P och som pricken över i:et så käkade jag snabbt också...andra gången på hela min arbetsvecka! inte illa :P lite senare så kom Älsklingen och hämtade oss hemma hos Sandra som vi gick till efter att vi käkat, stackarn e sjuk :( han fick många kramar och pussar iaf :)

Naww iaf ah, Magda åkte vidare från Landskrona till halmstad medans jag och Roma åkte hem för att kolla på film...blev inte av för ja, så fort vi kom innanför dörren slockande jag i soffan, klockan 10 på kvällen:P Sov nonstop till halv ett nästa dag:P Roman hade tydligen försökt väcka mig, inget hade funkat, ropa på mig, peta på mig, knuffa på mig och vända på mig...haha verkligen inget hade väckt mig:P Jag var nog lite trött kanske;D

Vi åkte till malmö på tisdan för o kolla på bio med paul, Batman ;) SÅ BRA !!! Me like alot :D vill fakiskt se den igen! Igår vare onsdag och jag åkte tillbaks till Halmstad igen! Utgång på kvällen med Magda, Petra, Kajsa och Fredrik hängde med ett litet tag också :) Riktigt trevligt var det...eller nej, haha sällskapet var nice, men så otroligt dött det var! inge folk ute nästan, nästan alla ställen var stängda så de skrek om ett! fyfan vilket rövhål halmstad var igår...jag som var party sugen till hundra :(


Men min kamera har blivit väl använd nu sen jag var hemma sist;) Myyycket bilder ! haha :D


nej frukost nu för fan hejsvejs!

puss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards