What a Twist

Alla inlägg under februari 2009

Av Mia - 26 februari 2009 22:15

äääh e fan för trött för o skriva nått ida, skriver imorn!

gå o lägg dig ;) natii!

Av Mia - 24 februari 2009 23:11

blev totalt grundlurad...visst får försäljarna förvränga sanningen och tänja på reglerna, men verkligen inte ljuga för kunden.

Vilket de i det här fallet har gjort.

skiter på dom asså. riktigt jävla mkt.


tappade livsglädjen idag i skolan också... hade ytterligare ett skolpass med vår nya lärare! tjoho halleluja änglarna sjunger...


Pappa fyller år ida! så grattis till han ;) mormor & bosse kom ner också för att fira honom :) blev god mat, vin, semlor, och mera vin haha :P

Ska rensa min säng nu, så ja kan sova, sen ska ja ringa älsklingen :) sen upp tidigt imorn igen och träna :)


pusspuss o sånt

Av Mia - 23 februari 2009 18:48

... och så har jag mensvärk >.< hua

va i gbg igår förresten :) träffade släkt! träffade mina sysslingar som ja inte sett på minst fyra år, va riktigt trevligt! Bestämt att man ska ta shoppingrundor i gbg snart...samt lite krogrundor :P Ska nog bli kul! fast allt detta får vänta tills ekonomin kanske har blivit lite mer skaplig, om den nu blir det... :/

men mest glad blev jag av att träffa farmor :) den kvinnan sprider verkligen glädje :) ler bara jag tänker på det!


huhu :) Nåja! IDAG, den hemskaste dagen på länge... hade intro av ett nytt ämne med vår nya lärare, som gav mig de intryck att jag är körd :P

Visserligen är det ju ändå på högskolan jag läser, men jag har verkligen blivit lat asså! den tidigare kursen vi hade så hade vi ett arbete på 6 sidor, med två lektioner i veckan... haha ja man blev bortskämd:P nu ska vi direkt hoppa till ett ämne där läraren har både svensk,dansk och norsk litteratur och tycker att man har attitydsproblem om man inte kan förstå danska eller norska, han kräver att man läser minst 70 sidor per dag, håller lektioner mellan 9 på morgonen till ungefär 5 på kvällen där han bara matar på information, han mumlar när han predikar ut sin fakta så man kan inte ens hänge med i svängarna på grund av det (också för att han inte kan prata med någon inlevelse alls så man tappar intresset och har lust för att sova istället) och alltid, alltid de där jädra suckarna efter varje mening han säger. han har en död och tråkigblick som, jag tycker, säger "haha jag ska se till så att ni får IG" och han erkände själv att han tror att många kommer att hoppa av från kursen när vi är klara med hans ämne för det är så krångligt, jobbigt och allmänt tråkigt.


haha paus.


det här hade jag kunnat skriva ett arbete om:P ^^


Ne, ska skriva klart ett arbete nu, åka till Maxi med mamma, hjälpa twinsen lite me sitt arbete och sen läsa fyra fucking litteraturer tills morgondagens nästa äckliga lektion.


eller oj, ska visst till Maxi nu!

haaaj!

Av Mia - 21 februari 2009 21:39

Okej, satt och skrev om gårdagen:P Va fan till och med nöjd med inlägget och såklart så raderas allt och jag måste nu skriva om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jävla skiten! As usual.

 ÅÅ!


ahja...som jag egentligen skrev så sitter jag och käkar godissnören ! Jordgubbsmak! ;) mums :D

Ska snart ut o slänga lite lite sopor med bruush!

Efter det ska jag göra mig en kopp cappucino daim som egentligen är mikaels men han fick faktiskt kaka av mig häromdagen som jag för den delen åt upp i morse eftersom jag var för lat och väck för att frukost istället, vilket jag ändå gjorde vid fyra tiden på eftermiddan!

Har hamlat i en såndär bak-svacka, går och tänker på vad jag ska baka nästa gång och så:P Men allt sånt kul får vänta tills efter onsdagen då man får råd o köpa ingredienser haha ^^


Igår var helt ok! spenderade lite fylla med magda, mar, emilia, rasmus och affe! Träffade på rickard och admir och lite mer folk på stan också :) tanken var att bara sitta och umgås, dricka lite och sen sticka ner på stan o bara kolla läget eftersom alla e så gott som panka...men blev ju inte så:P vart självklart singstar och så hos emilia hehe och sen snabbt inom asian och vidare till valentine där vi shakade lite:P jag o emilia vart lite smått irriteade på några tjejer som betedde sig som att de var bäst, snyggast och kunde göra vad som helst mot vem som helst typ :p Vi råkade gå framför dom påväg till toaletterna och tjejen som jag tycker va mest efter i utvecklingen gick först och bokstavligt talat knuffade undan alla som var i vägen med båda händerna och sa "asså akta vi ska faktiskt på toa!" vi var itne ensamma om att tycka att dom var kvällens rövhål eftersom folk runtomkring mumlade "jävla idioter" efter dom.

När vi väl kommit till toaletterna står dom och sparkar på dörrarna och skriker saker som "vafan vi ska fan på toa har du diarré eller?" och sånt skit, emilia började störa sig rätt hårt där tror ja :P haha

Vakten kom in och sa till dom ungefär 3 gånger och när den ena toan äntligen blev ledig så han den tjejen som stått där längst och väntat precis komma in på toan innan de efterblivna flög på henne och tjatade om att dom skulle på toa och inte hon osv. både jag o emilia sa till dom att den andra tjejen faktiskt var före dom och blockerade till o me dörren med armen för dom xD Det värsta av allt är att dom var blondiner hela högen förutom en liten liten brunett...nästan så ja skäms över dom haha :P


Vart rätt segt på slutet av kvällen också, alla blev så jädra fulla xD


noooooo! mina godissnören tog slut :(


äsh...ska äta nått gott !

tjaaas!

Av Mia - 20 februari 2009 18:20

vill bara nana nu, e as trött...orkar inget alls...ska duscha nu...

Fredag ffs! no money, no energy buaaabuaaa bah



Av Mia - 19 februari 2009 23:49

min näsa rinner som niagra fallen själv :( faaan va jobbigt de e !!


nåja, har pluggat rätt bra idag, fick gjort endel faktiskt! ^^ ska bara läsa två litteraturer till, komma på hur man kan koppla de me Visby som kulturstad och sen voila! Finito ;) och fyrverkerier såklart..massvis med fyrverkerier! i alla färger:P sen ett glas champagne och en aladinnask :D mhwwaaah!


annars då? jo! bakat kaka idag, chokladrutor med chokladglasyr och lite kokos på toppen :P måste säga att jag va stolt:D

Fast Brukar ta sisådär en halvtimma o göra i vanliga fall, men idag tog de fan två timmar!! fattar inte varför :S helt sjukt...

Glad att alla uppskattade mina kakbitar iaf :P sara och emilia fick också smaka lite i skolan när vi satt o pluggade :P

Brorsan lurade i mig att han och hans homies hade käkat upp allt och de bara var 4 bitar kvar (var nog över 30st från början) , men så var det ivarjefall inte:P så går de när man inte lyssnar ordentligt på vad big b säger ^^


Hade tänkt att ta en promenad ikväll med mina små hårbitar men plugg och pankakor tog över :( next time! och är ju rätt sent nu så :p


hade gärna ringt och väckt roman, han sover för mkt tycker jag:P men vill inte störa om han nu sover jätte gott :P Vet hur sur jag hade varit iaf :P heuheu


Så ska tacka för mig och plugga vidare om Svenska historiebruk- nationellt och lokalt!

Sug på den ni! ;)


Grand opening, Grand closing

Av Mia - 18 februari 2009 16:11

Har inte hänt ett skit idag, eller jo...ansökt till två jobb, extra jobb och sommarjobb på någon butik här i halmstad, vet inte vilken butik de var eftersom det inte stod i mailet ja fick av Academicwork.se...de fixar extra arbetstillfällen åt studerande osv :)

Blev även uppringd av någon kvinna från Max Kompetens, fyllde i en blankett hos dom igår...de är samma typ av företag som Academicwork.se ^^ och om jag minns rätt sökte dom just nu lite receptionister med fidelio utbildning, vilket jag har...inte mkt men lite kommer jag ihåg :P okej, väldigt lite haha ^^ nåja de kommer la! Skulle iaf ringa upp den här kvinnan eftersom hon väckte mig och jag inte var så mkt att samtala med, yrvaken som jag var :P Ska ringa upp henne imorrn eller om jag åker dit och pratar med henne, vet vart hon har sitt kontor iaf :)

Ska ringa Hotell Amadeus nu också! Sen gå över till Twinsen och hämta lite mer kurslitteratur till arbetet alla håller på med! Får försöka att förstå mig på de också ^^



fick förresten gå hem från stan inatt, kom hem vid ett tiden xD kollade på film hos en kompis med lite kompisar:) Sex Driver, andra gången jag såg den nu...ska bli fler gånger! den e fan bättre än Eurotrip :D haha


tjaa dåh!

Av Mia - 17 februari 2009 10:08

haha not.

Är trött ifs :P men de e man väldigt ofta right? ;)

Hade problem att ta mig upp i morse för ja har en sån härlig träningsvärk i låren och armarna :D låg verkligen och bara sträckte på mig hur länge som helst, me like!


Ska träna igen på Torsda :D


Gick hyfsat bra med pluggandet igår! hittat lite fakta, läste tillräckligt ur ena kurslitteraturen för att kunna ha nått inslag av de i vårat arbete! lite stolt e ja faktiskt ;) höhö

Ska träffa Tette på biblan strax, sen ska vi ha handledning ^^ jippi..


äsh! får se vad som händer idag... käkade gröt imorse, och två chokladbruna mackor...var ju visserligen inte choklad men men...va ändå rätt gott :P kände mig väldigt nyttig i varjefall :D


mmmm


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards