What a Twist

Alla inlägg under juli 2009

Av Mia - 31 juli 2009 13:35

Min dator är sönder igen.

FAAAN

Fick ett virus som tog bort en systemfil och när jag startade upp min dator imorse var min dator sönder...Jävla helvetes idioti peck.

Det är icke ok asså.


Hade min lilla bärbara dator haft en CDROM spelare hade det gått att fixa direkt, men jag har ju icke det... mmmmmmmmmmmm.


Hejdå

Av Mia - 31 juli 2009 00:24

jag säger då det.

Ska kolla på Pirates of the Carribean och somna sött !

Marjano och jag tog en lång promenad till stan, sa hej till Emila, Adde, Ibra och Zimer. Blev ett långt hej :-D

Så strax efter att jag och Marjano gått hem, börjar regnet ösa ner. Himlen var snäll mot oss idag :-D

Längtar längtar längtar längtar tills den 4/8 !!!

;)


Måste betala lite räkningar nu... Damn.


Imorgon får jag se vad som ska hända, Ska va barnvakt med Emilia, träna, vaxa min jävla bikini linje (by myself), epilera armpittarna och tjoa å ha mig! Sen ska vi alla gå ut på kvällen, blir ingen värsta fylle-röjjar kvällen för mig, men det har jag inte heller lust med. Ska ta lite öl hemma och sen inget mer :-)


Justeja! Har faktiskt köpt mig lite nytt nu när jag varit borta! Ett par skor från subsoil på rean, pröjsade 150kr istället för 500kr (:D), sen har jag även köpt en sexig stor bag jag ska ha med mig till Riga och en Snygg regnjacka!

Inte ofta jag hittar snygga regnjackor, för den delen...jag har inte haft en egen regnjacka sen jag var plutte-liten, på den tiden fanns det inte något som heter "snygg regnjacka" ens :P



Detta är inte OK; Min hårbotten ömmar och nu börjar det åska!

Tjänare.

Av Mia - 30 juli 2009 16:44

Idag mår jag mycket bättre! Är så underbart hur mycket en natts sömn kan göra :)

Nu känns det som om allt kommer lösa sig, bara man tar tag i det, och det kommer jag göra också.

Ska bara klämma en kabel (sitter på toa nu) och sen ska lilla jag leka med Marjan :)...Äta pankakor ska familjen göra idag också, ska bli gott! ;D


Någon som vill veta ifall det händer något speciellt den 4/8? haha.

För mig gör det iaf! Sticker till Riga med älsklingen, det är hans hemstad så måste ju få se hur och vart han bodde när han var liten :D


För övrigt så känns det lite konstigt att vara hemma. Trivdes ofantligt bra i Hamburgsund, mest antagligen för att de andra anställda på restaurangen är så lätta att komma överens med. Man kände sig direkt välkommen och alla försökte hjälpa alla där så gott de gick. Helt underbart, Trivs bättre där än vad jag gjorde på hotellet eller tt-line...och på hotellet har jag ändå jobbat på 2 somrar i rad, ttline en sommar...på min morbrors restaurang har jag bara jobbat 4 dagar på, än så länge :p ja menar, det säger en hel del eller hur?

Smakade cidern Somersby för första gången, kan inte fatta att jag har missat den! Hur jävla fantastiskt god som helst! :O


Nåja nu ska jag fortsätta med privata saker här och sen ringa min kära granne ;)


Toodels.

Av Mia - 29 juli 2009 23:11

Är hemma från stugan, har även jobbat på min morbrors restaurang: Nolhotten, i Hambrugsund vilket var otroligt kul, hoppas på mer jobb där.

Men, jag måste säga att jag inte mår ok.

Är inte sjuk eller har skadat mig, mår bara så förbannat dåligt att tårarna rinner och jag vet varken ut eller in.

Efter regn kommer solsken, men efter solskenet kommer även regnet tillbaks.

Jag vill lösa det här, jag vet att alla som är inblandade vill det också, det gäller bara att vi ska våga. Och framförallt, hur ?

Det känns som ett stort sår, men som har legat under ytan hela tiden. Då och då har man känt av det, men inte riktigt kunnat sätta fingret på vad det var.

På något sätt ska vi lösa det här, vi måste.


Av Mia - 23 juli 2009 10:39

Är, och har vart sen i lördes, på stugan ! Kom på det nu i efterhand att jag inte skrivt det här, så ingen tror att jag har gått och dött! hahah..

Är hos min favvo granne Linnéa i Åmål nu! passade på att låna hennes internet lite :p Fast ska nog ut på en promenad nu! Tjaaarååå kommer till hstad på onsdag nästa vecka!

puaass hej.

Av Mia - 17 juli 2009 17:54

Sitter på toa med laptopen i knäät! Lovelyy! haha!

Hör hur Roman sitter och flabbar utanför...wtf?! :O

haha


ahja idag har vart soft, skrubbat toaletten här nere och tvättat lite lite, sen stack vi till Grötvik och badade och solade lite;) Roman är äcklig för att han har fått mer färg än mig :( Ska allt klå han! ;)


Ska ta och duscha nu, Ska till en trevlig prick som heter Rasmus ikv, stor invigning av hans lägenhet hörde jag ? Marjan, Romanivskii och jag! Kanske Emilia :) Kan ju alltid hoppas ;)

Fast älskling och jag ska åka hem rätt tidigt, ska ändå åka till uddevalla imorgon och så!


Justeja...Min morbror ringde igår kväll och frågade om jagkunde tänka mig att jobba idag till söndag på hans restaurang i Hamburgsund... Kunde inte ställa upp :/ Har dock feting ångest över det... Hade vart riktigt kul.

OK nu kom Roman in på toan med ett smile som kunde gått runt skallen på han ! :P Frågade varför han skrattade så jäkla mycket där ute, "Åt mig själv! hahahaha!" och så gick han ut. Nu sitter han och låtsas att han är en proffisionell piano spelare...jaha, han slutade precis...öppnade dörren till toan igen och gjorde något konstigt ljud ifrån sig bara för att stänga dörren igen och gå upp på övervåningen :P

Ska nog gå upp och se vad han gör haha, han är inte riktigt frisk i skallen han!


Hejsvejs :)

Av Mia - 16 juli 2009 13:33

Snart kommer han! :D


Vad ska jag mer säga...hmm...nää, vet icke.

ska spara ihop pengar till en sak, som jag funderat på jätte länge! Okej, det finns rätt mycket jag ska spara till...t.ex. körkort, australien resan etc. Men nu syftar jag på något helt annat! Nämligen Modell för en dag hos The studio i antingen Malmö eller Göteborg! =D

Känner att jag vill kunna lägga upp lite fräcka bilder här också och inte bara några party pics där man ser helt åt helvete ut, haha.


Kommer antagligen att åka till stugan efter helgen! Har inte råd (på grund av att jag inte har fått JOBBAT något i sommar) att bo kvar här hemma själv, så får som sagt åka till stugan och umgås med min familj! Ska faktiskt bli skönt det också! Fast på samma gång hade det varit kul om man kunde ha stannat i Halmstad, men då hade det underlättat om man haft pengar så man kan smaka på livet också. Nästa sommar, då fan! ;)


Ska äta upp min frukost nu, har stått framme ett bra tag också :/ Ska stänga av helvetes datorn och börja göra något nyttigt.


Hejdååå

Av Mia - 15 juli 2009 23:16

haha vad ska jag säga... ?

Hur var jag då?

Kommer ej ihåg.. haha.

Ska käka dyra über smala riskakor med ost på! Catch-Me-Wow

hahaha!


Är på ett så jäkla ironiskt humör, synd att jag inte kan skriva varför bara :p aww!


Nåja, Imorgon ska jag verkligen ligga i och städa... måste städa innan jag och sötnosen sticker till Uddevallaa på lördag, min kära kusins dotter fyller ett år! Kommer bli första gången jag får träffa lilla bebisen och min kusins karl :)

på tal om karlar..imorgon kommer min! :)


Har sett filmen Fire Up med Emilia, Rasmus och Marjan ikväll, måste säga att den var riktigt rolig och absolut sevärd. Man ska nog inte ha allt för höga förväntningar bara, så intala er att den kommer vara skit kass innan ni ser den :P

Ska käka mina riskakor nu, Arrividerci och akta er för svininfluensan, den har nått Varberg!!! haha


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards