What a Twist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mia - 31 oktober 2011 21:31

Hellu!

Teoriprovet imorrn! Spännande!

Ehh...Nervöst!


Fast ändå inte....har läst igenom boken min, som visserligen är för gammal haha(jag har upplaga 12 från 2007, nu finns det upplaga 20^^), å pusselbitarna verkar sitta på plats! Såvida jag inte tappar hjärnan på golvet imorgon eller så...


För övriigt så har brorsan å jag storstädat idag! Slängt skräp, tvättat, damsugit, dammat, moppat golven, skakat mattorna så det såg ut som om det snöade...tur att vi stängde altandörrn så de inte flög in i huset igen hah.

Kort och gott, det behövdes!


Är lite sugen på att plocka fram yoga mattan å köra lite övningar...?

Men mitt samvete vrålar åt mig att teoriboken är något viktigare.


  


Håll tumarna för mig imorrn! =)


Hej!

Av Mia - 27 oktober 2011 11:45

Å snart ska jag in till stan för att leka med Natty! Fika, kika i affärer, promenera...ja vad som helst kan hända i denna händerlserika stad! ... Haha.


På tal om något annat... nämnde ju i mitt tidigare(väldigt smarta *host*) inlägg att jag ringt till platsen jag sökt jobb på... De ringde upp mig idag! Så nu så har man införskaffat sig ett jobb! Woop woop haha.

Är verkligen as kalas glad! Det är timanställning, börjar om sisådär 14 dar... Vilket innebär att nu kan jag fokusera till 100% på körkortet! Förhoppningsvis tar jag körkortet nästa vecka! ;D

Men gud vilken lättnad....Har varit så stressad pga av att vara arbetslös! But not anymore :D U.N.D.E.R.B.A.R.T


Ska ta å väcka stenen som ligger och sover i sängen här brevid, har ju ffs gjort frukost till han! :-)


Haaaj!

Av Mia - 26 oktober 2011 09:53

Bredare format på bloggen?

Varför?.... Varför göra det bredare....anpassar inte sig storleken på bilder etc. till vilken dator skärm man har? Haha, jag är inte världens kunnigaste inom området.. Okej visst, bilder å sånt ändrar ju inte storlek... Men ja tänker mer på Layouten etc. jag har ju en prutt liten skärm, vilket gör att jag får scrolla åt sidorna för att se bilder, headers osv. Jag hänger inte me här!?


Jaja...ringde upp platsen där ja vart på arbetsintervju, efter att jag pinsamt nog blandat ihop en vanlig anställd som svara i telefon med chefen som intervjua mig så kom vi fram till att chefen ska höra av sig till mig senare!Jäj! Tänk om man får ett jobb! Wuup wuup!


Oj fasiken, snart måste jag ta mig till stan! Ska åka ner till min älskling, han fyller år idag y'al!!


OJ Nu blev ja stressad! Ahhh!


Hejdå!

Av Mia - 1 oktober 2011 21:16

Ok, Livs update:


Fortfarande arbetslös, ska dock på intervju nästa onsdag! Kl.1100 ;D Tänker inte säga vilket företag :p

Har fortfarande inte körkort, men snart! ;)

Jag har fortfarande inte vunnit några miljoner på lotto...

Är fortfarande 21 år...höhö

Precis upptäckt att jag omedvetet har haft marinblå som favritfärg!

Blandar fortfarande ihop svenska och engelska haha.

Har fortfarande en underbar pojkvän, familj  och vänner :D

Har inte lyckats göra farmor bullar på samma sätt som farmor gört! Men de kommer!

Har inte köpt mig en minigris än...som ska heta ost :-D


Så, av brist på annat så har ni nu fått en uppdatering av mitt liv...hur känns de? Haha :D


Idag har vart en go dag btw, vaknade jätte sent av att min älskling ringde, sen efter frukost så köpte micke picke pöö och jag sushi! Åhhh va gott! Vattnas i munnen...åhh!

Har sedan dess städat huset... får ju anstränga mig lite nu när man inte gör nått om dagarna!


Igår va ja på en intervju förresten! Ingen arbetsintervju dock, utan mer utav en undersökning, på uppdrag av forskarna på Örebros universitet! Lättförtjänta 400 kr, tackar så mycket! Undersökningen handlar om människors, mellan 20-25 år(om jag mins rätt), barndom...ifall de blivit mobbade, våldtagna, försummade eller dylikt...men även om de inte har det... och vad det då har haft för konsekvenser för en i livet. Så de valde slumpmässigt ut 2500 personer runt om i Sverige som skulle få delta i undersökningen...å ja va en utav dem ^^ Första gången ja vart me om nått sånt här!

Intervjun hölls på mitt gamla sommarjobb Hotell Amadeus xD Kul å träffa folket där  igen!

Jaja, direkt efter intervjun så gick ja till Emilia, fixade till oss lite å sen gick vi till en tjej från högskolan som hade förfest! Trevlans!


Här e lite bilder från i somras! Skulle lagt upp dem för skitlänge sen, men men...här kommer dem!

   

Byggde nytt tak i somras!  


   

Mozart! Hitta han på en grusväg...stackarn...så han fick lite mat å vatten innan vi lärde han å våga flyga :p  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards