What a Twist

Alla inlägg under september 2009

Av Mia - 30 september 2009 19:05

Ska springa till M&M nu och sen hämtar vi upp Emilia för vi ska till ÖTZI OCH FÖRFESTA INFÖR KÅREN TONIGHT ;)

Hinner inte blogga mer nu haha! Hejsvejs lingonfeejjjzz

Av Mia - 29 september 2009 21:24

Hade gärna velat ta nya bilder, gärna med en bra kamera...kanske en systemkamera? är trött på min party kamera som ändå inte håller måttet längre, nu får den för sig att batteriet är slut så fort jag sätter i nya fullt laddade:P Sååå, ska nog satsa på en ny! Och när jag har en ny, ja då jävlar ska de tas fina bilder! :D

Justeja...Övertala Roman till "en dag som modell" på the studio i malmö/göteborg/stockholm...blir nog malmö dock :P


Bilder bilder bilder!!



Här kommer en bild från Kåren ett antal veckor sedan! ;)

  

Av Mia - 29 september 2009 20:43

Har tankat ner de tre första avsnitten av True Blood som jag ska se nu ikväll samtidigt som jag ska äta plommon! haha, jag köpte en korg plommon, och när mamma & pappa kommer hem från stugan så kan ni ju gissa vad dom hade med sig! En 6liters påse full med plommon från min faster! mm så gott! Här ska de ätas! (och bajsas hahahah)


Hmm, nej men vet ni vad? Har sett district 9 för andra gången nu! Brorsan och jag övertalade pappa till att vilja se den till maten. Fastnade också :P Den är sjukt så bra! tror verkligen att mänskligheten hade reagerat så som de gör i filmen. Skulle bli mäktigt förvånad ifall vi inte skulle göra så iaf. för det finns ju de som styr "världen" som är idioter, förlåt...men i stort sett alla utav dem är det.

Jag är djup av mig idag också, har vart det en hel del på sistone nu men de e la gött!


Hejsvejs:)

Av Mia - 29 september 2009 17:05

Skickade in rapporten nu, en timme försent, men so what jag har ialla fall gjort det! ;) Blev faktiskt nöjd, fast det var jag sist gång också...och fick en del kritik som bl.a annat det inte verkar som om jag gillar att skriva över huvud taget! Haha, de va lite pinamt då...jag menar, jag hade inte haft blogg om jag inte gillar att skriva :P Men nu har jag verkligen lagt ner lite mer tid på den här uppgiften så jag hoppas änna på lite bättre kritik den här gången :P

Haha.

Men nu över till något lite mindre roligt! Har bara hundra kronor kvar den här månaden... jippi.

Betalade den där kåravgiften som de ändå har bestämt ska upphöra i januari! Vad är det för mening med att betala för den här terminen då?? Får ju inte ut något uttav det heller. Om jag inte hade betalat den här avgiften hade jag inte kunnat göra mina tentor. Men hallå eller?? Förutom det, så tjänar jag inte ett skit på de här. visst man får lite rabatter men som jag aldrig, aldrig använder! Trams alltihop :(

Nu ska jag göra något annat! Känner mig så fri nu när rapporten e inlämnad! Ska nog flyga iväg ner till köket och rota i kylen efter något, jamenar...våran pizza som vi beställt lär ju ändå inte komma fören om 1½ timma som den gjort de senaste gångerna vi beställt över nätet... :P

(inte alls bitter idag nej)


tjipp o höjj!

Av Mia - 29 september 2009 12:43

Har skrivit mer än hälften, jag saknar bara ungefär 200 punkter (bokstäver, blanksteg, punkter, mellanslag etc) för att kunna avsluta skiten, känner att jag har annat viktigt att göra istället! Behöver bland annat epilera mig lite här och var, börjar likna en apa.

Jahopp, då ska jag åka till skolan för att betala kåravgiften också...sicken blajj.

Åh! Jag är bitter!

Av Mia - 29 september 2009 10:33

om någon är intresserad så har jag en sån jädra mensvärk:(

Vaknade med de som överraskning på morgonen, kul!

Sitter och äter havregrynsgröt och lyssnar på spotify ;) just nu är det Black Eyed Peas - I gotta feeling

Härlig morgon låt!


Ska sätta mig och skriva den där rapporten nu direkt efter att jag ätit frukost. Abooobaba :/

Justeja! Igår efter träningen skrev Magda, Martyna och jag in oss på Afroo Dansen på Torsdag! Ska höra med Emilia om hon ska med också...Kommer bli kueeeel :D


tjena

Av Mia - 28 september 2009 23:51

borde sitta med min rapport nu, men icke!

Kanske skulle satsa på att bli en lyckad bloggerska som tjänar flera hundra tusen på bloggen ? hmm.

Den idén tror jag nog att majoriteten av alla bloggare har funderat på :p

Men tänkte skriva lite glada nyheter nu!

Min kära kusin Evelinus hjälpte mig att fixa spotify! Så nu delar vi musiklista! haha kommer bli en fin blandning av låtar :D

Sen har hon den där kusinen även gott med på att dela frakten från forever21.com med mig!! Så, Evelina, nu får du inte svika mig ! den 25e gäller det and you know it! :D

har hittat mig lite snygga skor på den sidan, samt en fin mössa som man egentligen kan köpa i vilken butik som helst haha. Får inte glömma att jag även har förälskat mig i två t-shirtar också!

            


Men tills den 25e Oktober så får jag nöjja mig med den här jackan från Ellos åtminstone! (kanske den stickade tröjan också, ser så lockande ut)


    



Det var mina klädesplaner det!


Gonatt och så :)


Ps. Funderar på att skriva till forever21.com och be dem lansera sina affärer här i Sverige! Göteborg hade vart perfa!...vilken idé jag fick precis... ;-D Ds.

Av Mia - 28 september 2009 19:06

Märkte att man kan se flera grafer i ens statistik över besökarantalet... hade fått för mig att jag hade endel besökare under en period...såååå ja kollade såklart hur våren såg ut 2008. Självklaaaart! 80 besökare som max per dag! :O hur i helvete kunde jag sänka mig så lågt som till bara 20 st om dagen?! hahah... om ni vill veta vilken dag de var jag hade 80 besökare så vare den 10e april -08...men asso....hallå`??? vare alla mina besökare? :O      :$ hehe


Hmm...förtjänas lite eftertanke på den här punkten :p haha. tick-tack...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards