What a Twist

Alla inlägg under januari 2009

Av Mia - 31 januari 2009 16:22

Underbar inatt ;) Förfestade me Totte, Mag, Mar och Emilia! vart självklart singstar haha...lite drickarspel o sen röjjde vi oss bort mot Mårtenson!

As kul hade vi de :D testade faktiskt Pink Panther drinken för första gången! As kalas god va den ju! :D

Första gången både Emilia och Totte va där, båda två verkade ha en asbra tid ;) vilket vi allesammans hade of course!

Blev chockad att se en viss person där dock, en som alltid alltid sagt att det är så jävla drygt på underbar, och som aldrig velat gå dit med oss...nu är det lite annorlunda när allt kommer omkring, right? Så varför inte?

8-) right...

Var inte bara vi som vart förvånade av att personen dök upp faktiskt...va endel till ^^ Njaja

Käka en sket äcklig fransman när vi skulle dra oss till sovplatsen á la Emilias lägenhet :p fast den lyckades stanna kvar i magen !


Idag har vart en seg dag...är fortfarande trött, inte ätit någon rejäl frulle än, utan mer eller mindre bara en semla^^

Min faster och hennes man är här :D snart kommer även älsklingen min :)

 Ska måla om mitt rum ida!! Tadaa!


pusshej!

Av Mia - 29 januari 2009 23:31

om ni är ute efter en bra film och se så ska ni nog hyra Teeth!

Såg den idag me Affe och Emilia...fyfan va perfekt den var!

Man kan nog säga att filmen är ett litet paket som innehåller de bästa; Humor, heta sexscener, våldtäckter och Vagina Dentata....så ja, verkligen sevärd!


Annars så var jag på Kåren igår med Magda&Martyna och Emilia! Fyfan va kul! Dock lite för mkt i slutet då fyllan slog till rejält och jag inte har något minne alls av hemfärden :p eller ja, några små mini stunder kan jag komma ihåg... ^^ men gör dessvärre inte något att jag har minnesförlust från då :P hahah Tänker inte ta upp anledningen här XD

Men fan va härlgit! värmde upp hos emilia med en jävla massa singstar och vin ;P sen dansade vi loss på Kårens dansgolv !


Nåja idag vaknade jag till vid nio tiden, bestämde mig då för att gå o lägga mig igen eftersom jag hade ett huvud i samma storlek som Parisehjulet....så blev till att sova vidare och kl två vaknade jag till ordentligt :P så vart en lång lång frulle och sen damsuga nästan hela lägenheten xD sen vart de då film o pizza me affe och emilia! :)


Nåååjaaaae


gonatt grisrumpor!

hej!


Av Mia - 27 januari 2009 20:47

Läste om henne på aftonbladet precis...var faktiskt tvungen att läsa alla kommentarer som folk skrivit till artikeln...väldigt intressant och hetsig diskussion de hade angående dagens ungar och hur tidigt man börjar med sex:P Väldigt intressant, med tanke på att de äldre kommentatorerna ansåg att 13åringar(ungefär) som inte är oskulder längre är äckliga, samtidigt som de yngre skrivarna ansåg att de äldre var stenåldersfolk eftersom de äldre hela tiden påpekade att man är i stort sett outbildad inom sex vid den unga åldern. Vet inte riktigt vad man ska tycka asså :P hahah

Varför ska alla bry sig? okej om det hade handlat om sitt egna barn så kan man ju kanske åtminstone prata om det och se till så att ungen fattar alla konsekvenser med allt pippande. Men hallo, en 34 åring som säger till en 16 årig främmande tjej att hon är dum i huvet för att hon hade sex tidigt, med en kille som hon har fast förhållande med OCH inte blev påtvingad av, hon ångrar heller inte beslutet att ha sex. Varför ska man då bry sig? Dom känner ju inte varandra... Gå och lägg er haha :p


Nåja tycker ändå att tanten som lyckats hålla sig till sin oskuld är änna cool asså :p

min idol <3 hahah läs nu det här älskling ;) haha skämtar bara  :p

Av Mia - 26 januari 2009 17:58

Idag har inte vart så himla hemsk....inget dåligt har hänt än så länge ialla fall ;P

Åkte till stan med Mag o Mar, gick till Möllan Spa ellr va de nu hette o köpte presentkort ! Sen skulle Mar träffa sin karl på Vattenporten, Jag & Magda hängde med! Passade på o ge admir en liten öl-tshirt ja köpte på Roatan...tyckte de passade han lite :P Mar & Mag fick varsitt armband med matchande örhängen till...riktigt fint bling bling :)

T-shirten var rätt söt faktiskt ! haha


Nåja Admirs cykel blev nästan stulen av ett gäng småttingar....va rätt kul o se :p lite action i våran härliga vardag! (wohooe)

Blev inte någon lång fika eftersom Magda skulle klippa sig kl ett och då tog även Admirs lunchrast slut!


Magdas nya frill blev verkligen ashet ;) ;)

Jag fyndade med mina hårvårdsprodukter också! haha :D

Skulle egentligen köpt en till tub med serum för lockigt hår, men vart istället hårmousse som från början kostade 289kr och nått annat serum som ger glans och gör så man slipper statiskt hår! Den kostade ungefär samma som moussen också...MEN eftersom allt var på rea, så fick jag dessa två produkter för endast 100 kr ;)

Tyckte faktiskt att det var ett bra kap! :D

De vart visserligen lite problem när vi skulle betala för oss, de tar nämligen inte emot kort där vi var...så jag och mar fick springa till en kiosk i närheten för att försöka fixa lite kontanter! Aldrig mer att jag går dit! Aldrig mer!

Helvete va dryg jävel de är som jobbar där! fyfan!

Först frågar jag om man kunde ta ut kontanter hos dom...och då sa han spydigt att de gick bara man köpte något först. visst det kan jag acceptera.

Så jag väljer en såndär bajsliknande nötkräm för 3 kr st. han frågar hur mkt jag vill ta ut, varav jag svarar "hundra kronor". samtidigt som jag svarar så börjar han prata med nån polare till han, efter att de pratat klart frågar han ytterligare en gång till hur mkt jag vill ta ut, jag svarar igen "hundra kronor".

okej får ja stoppa in chippet så jag kan få ut mina pengar och få min jävla nötkräm. Då frågar han igen hur mkt jag vill ta ut...och jag ger han samma svar igen.

efter att man fått vänta ett bra tag så ber han mig knappa in koden... och jag gör det, det syns dock inte på aparaten att jag ens knappar in någon kod så jag frågar han om det ska vara så, svaret jag fick var : "var snäll och knappa in din kod". Då börjar jag undra om gubben var nån jävla robot eller?

Nåja jag testar igen. Auch, då helt plötsligt var det fel kod, vilket jag tyckr är jävligt konstigt... koden till det kortet är den enda jag aldrig glömmer.

Han säger spydigt till mig igen att knappa in koden, Fel kod igen! nu börjar ja bli riktigt förbannad också ^^  Nu säger han (fortf. spydigt) att om jag slår fel kod igen så kommer kortet att spärras...för det visste jag inte då eller? jävla peck.

Så jag säger bokstavligt talat till han att jag skiter i det för det är något fel på hans kortläsare lr vad man nu kallar det.

Martynas tur då, hon ville ta ut tre hundra kronor och tänkte köpa en klubba till det. Då snäser han till henne att det bara går att ta ut hundra kronor för en liten klubbas skull. Jag säger till Mar att vi skiter i det och går till en automat. Hon säger att det gör vi för det skulle fan gå jävla mkt enklare där ungefär.


Båda två var bra irriterade och jag smått förbannade.


Kan ju även tillägga att jag knappade in exakt samma kod på automaten och gissa vad?! Rätt kod. Jävla fuckface till kassör.


Fick iaf mina hårvårdsprodukter och Magda med, samt sin klippning med gott samvete ;P hahah

Alla glada och nöjda!

Vi stack hem efter det :D


Ska snart äta, jag har lagat maten :D fick steka dött djur och sen koka det ;p, undrar om det blir gott...brukar ju inte direkt laga mat:p haha

ska nog ut o promenera sen :D


Pyuss haj!


Av Mia - 25 januari 2009 18:07

När man trodde att allt som kunde hända har hänt, ja då kommer nästa händelse flygandes :S


Var ute igår med mina Hoomiiiieeeees! vart den vanliga rundan; Asian och sen vidare till Valentine ^^ påtal om kass fantasi haha.


Nåja allt va kalas trevligt tills två killar börjar slåss inne på Valentine, den ena drämmer till den andra med en glasflaska och glassplittret träffar en av mina kompisar i baksidan av huvet. Så jävla onödigt gjort, om de skulle slåss kunde de likagärna tagit de utanför förihelvete.

själv såg jag de inte men tydligen hade de vart mkt blod och hon fick åka till sjukhuset :(

Fast hon mår bättre idag C:


Däremot så hade även en annan snubbe åkt på stryk precis efter att vi hade åkt hem. Han hade också fått åka till sjukhuset med ett stort sår i huvet han med...

Även han åkte på stryk utan någon anledning, hade kommit fram några snubbar till han i kön in och berättat att han snart skulle åka på stryk. Han visste inte ens vilka de var och han hade inte gjort något. Man kan ju även tillägga att polisen tog en liten snubbe som hade knark på sig, han såg inte ut som en sån snubbe komiskt nog utan såg mer ut som en liten nörd som var ute för o festa för första gången :-P

Anus, vilken sjuk värld man lever i!


Nåja, idag så är det söndag och nästa fredag kommer farmor ner hit :D På lördan kommr även faster och hennes man och hälsar på :D och Roman min lilla napp :D


Ska tydligen kanske kolla på Notebook ikväll också :o

Igen.

haha

Fast den är bra, så det ska nog gå o kika på den igen ^^


Nåja... Ska inte skriva mer because I said so ;9

Tjaarå!


I've Got A Man With Two Left Feet
And When He Dances Not To The Beat
I Really Think That He Should Know
That His Rythms Go Go Go.


22:33

Kollade aldrig på Notebook, blir la någon annan dag då! Imorgon ska jag in till stan med twinsen, Magda ska klippa sig och ja ska kanske köpa en till häftig hårvårds produkt ;p haha, om jag har cash och de finns kvar på rean!

Även plugga, ffs!

Ska nog ringa Roman nu :) eller gör nog det efter att jag ätit kaka och druckit varm mjölk med honung with ma home boy Mikael da bruuush.

hahahah ja kan verkligen få till det! Älskar mig själv :D

hahaha

Äsh, nu läste han vad ja skrev...på något konstigt vänster tycker han att jag "tigger om det" kan inte förstå detta alls ? :O hahaha

xD

Av Mia - 24 januari 2009 18:45

mmm, hoppas den nya veckan som kommer blir bra. Vill inte veta av något hemskt eller att någon blir ledsen mer. Vill inte, vill inte.

Den veckan som vart, eller egentligen de två veckor som vart, har inte varit harmoniska på något vänster alls vill jag påstå.


Jaja... Är hungrig, så det är givet att jag är på skit kasst humör.

Är även seg sen igår, ingen rosa hest efter mig idag...utan bara seg.

Käkade först en skål yoggi och müsli till frukost för att sen börja äta på min semla från gårdagen. pappa fick i stort sett hela botten. vet inte varför, älskar semlor men det passade bra eftersom han just då var lite lite lite irriterad på spelet (igen) pga att han fått göra om samma moment flera flera gånger (igen).


Igår så gjorde jag ett bra kap på frisörsalongen Caco, köpte nå grejs för lockigt hår för 50 kr bara :) Och, när jag kommer hem och testar det här grejset... ja snacka om fluff! Ursnyggt :D blev Verkligen nöjd!

Ska köpa en till sån tub på måndag =) haha måste ju passa på! Dvs, om de finns kvar då! Inte säkert rean e kvar ens ^^


Vart utgång igår...dock var jag hemma vid ett. Magda skulle upp och jobba idag och slutet på gårdagens "partajj" var la inte de skönaste.

Får hoppas mer på den här kvällen, inte för att de känns som om de kommer va kul idag heller men...jaja det är ju DÅ det blir kul. yeah yeah.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅ


ryck upp dig nu för faen Einar!!!


Kom fram till igår att jag har två personligheter :p en Maria och en Mia.

Maria är den som hade slått ihjäl hela stan när hon har PMS, om hon fått som hon velat, Medan Mia är den som bara drömmer om att vilja det ^^,


Hmm...what else?

Inget.

stick.

Koolar-vippar snart, hahah 


 

Ska ringa älskling nu varesig han vill det eller ej  :D


hajdooo


Av Mia - 23 januari 2009 18:10

allt verkar hända på en och samma gång, precis allt :(

varför ?


Längtar tills allt har lugnat ner sig, så man kan få slappna av utan behöva gå i ständig oro eller känna sig förvirrad och vilsen.


Hoppas allt går bra med operationen, vill att du ska må bra.

Du betyder otroligt mycket för oss allesammans.

<3




Av Mia - 22 januari 2009 23:09


I'm too cool for my dress
These shades don't leave my head
Everything you say is so irrelevant
You follow and I lead
You want to be like me
But your just a wannabe
love it or hate it

I can't help the way I am
Hope you don't misunderstand

Cause I'm too cool
Yeah I'm too cool
To know you
Don't take it personal
Don't get emotional
You know it's the truth
I'm too cool for you
You think your hot but I'm sorry, you're not
Exactly who you think you are
Can't tell you what you haven't got
When we walk into the room
I'm too cool for you

Lucky I'm so nice
Even I'm surprised
You are still allowed to be in my crew
Show you how it's done
If you want to be someone
Just watch me and you'll learn some

Me, myself, and I agree
You'll never catch up with me

Cause I'm too cool
Yeah I'm too cool
To know you
Don't take it personal
Don't get emotional
You know it's the truth
I'm too cool for you
You think your hot but I'm sorry, you're not
Exactly who you think you are
Can't tell you what you haven't got
When we walk into the room
I'm too cool for you

You see I'm all beauty, brains, and talents
I got it all
Well others have to try all their lives
Still they never get the call
That's the difference between you and me
Obviously
I'm a natural
I'm the real deal

I can't help the way I am
Hope you don't misunderstand

But I'm too cool
Yeah I'm too cool
To know you
Don't take it personal
Don't get emotional
You know it's the truth
I'm too cool for you

Too cool
Yeah I'm too cool
To know you
Don't take it personal
Don't get emotional
You know it's the truth
I'm too cool for you

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards