What a Twist

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Mia - 10 november 2009 23:25

Får inte glömma att skriva ut lite foton imorgon på familjen! MÅSTE MÅSTE MÅSTE komma ihåg det! Mar..läser du det här får du jätte gärna påminna mitt fishhead också:P just in case...


Är sjukt trött!

Roman skulle ringt mig för länge sen...tror att han sover :o

Ska fan ringa och väcka skåningen :D


Jaja....puss hej och kram kram, sov gott, dröm sött och tänk inte på spöken och sånt för då kommer ni inte kunna sova.


(Hoppas på träningsvärk!!)

Av Mia - 10 november 2009 21:45

Ett ögonblick bara mina damer och herrar, ska bara lägga några små minuter på att ladda upp dom !

;)


Nuuuuuså! Här kommer skönheterna!

 

Mina röda raringar! :D


Magda är lika glad som en unge som fått sitta i jultomtens knä :P


 :P 

 


Usama Marladin!

  


Jag å Magda lever verkligen oss in i sjungandet för singstar... not :p


Stackars Magda som får ha två gapande taards på var sin sida:P


Ralle och Usama!


Usama Marladin har inte riktigt fattat att micken inte är mat :P


Emilia har fått två extra händer på skallen :P


Älsklingen hänger med sin bästa kompis den blå bollen :P


Jag blev den vackraste av dom :P


:-D

  



Nu var det icke nå fler!

Av Mia - 10 november 2009 13:28

vill bara säga att min kladdkaka ser ut som en insjunken ugnspankaka! gjorde den för luftig också så snacka om att jag kommer fisa sen. Den ser faktiskt ut som en pensionärs hy :O Lite rynkig och insjunken.


Annars så har jag faktiskt tränat i förmiddes! Eftersom det var typ en och en halv månad sedan jag tränade sist så kommer jag bli jävligt förvånad om jag inte har träningsvärk imorgon eller i övermorgon! Simmade några varv också i deras bassäng :D Märkte hur jävla kass simmare jag är. Kan ju inte ens spreta på benen ordentligt så jag fick kramp i ett utav dem... Måste göra det oftare:P


  



Nu ska jag fixa tvätten!

Av Mia - 10 november 2009 13:13

Tänkte bara säga hej! Min dator dör snart tror jag, skärmen blev lite mörkare precis och jag orkar inte gå upp och hämta sladden. Min bror gillar inte mig :( Han vill inte berätta vad han gör :(

Han får ingen kladdkaka!

Bakade en precis som jag ska äta upp! Okej pappa också, för han är nog snäll idag tror jag :P (haha skämtar bara, min familj är wunderbar!)


Haha! Emilia smsade nyss och sa att vår lärare har rättat marknadsföringstentorna! Sen att 42% av klassen (vi e typ tolv stycken) har blivit underkända är en annan sak. Jag svarade bara på tre frågor på den tentan. Undrar ifall jag fått godkänt? haha.

Nej vår lärare e en sträng jävel. Många klasser som inte vill ha honom just för hans petighet och extremt svåra frågor :P


Hmm njae, ska nog vara en duktig hemmadotter och ta hand om tvätten nu!


cya

Av Mia - 10 november 2009 00:07

Blev lite orolig nu...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards