What a Twist

Alla inlägg under maj 2008

Av Mia - 31 maj 2008 20:53

haha japp...har hittat mig internet o dator här:o ojoj då!

Ska jobba i baren nu! måste kila strax :) men, har skrapat upp hela hälen(där hälsenan sitter) :( uscha

ne hejhej!

Av Mia - 30 maj 2008 10:25

Fan...höll på att nysa!


borde egentligen packa! Om 45 min ska jag va på vårdcentralen och fixa ett hälsointyg, sen bär det av till stan där jag ska hämta upp lite grejer till Magda hos hennes syrra Martyna som står vid McDonken för o ta närvaro på alla små emos på vår skola :P haha (Skb) där ska hon stå till senast 6 på eftermiddan! :D (skadeglad) :D hihi Hmm efter det ska jag vidare till Cubus för o köpa en t-shirt jag lagt undan! Jätte söt ären :D små glasstrutar på den och så står det undertill "yum yum" haha... undrar va de kan va för budskap med de liksom:P Nej men den va faktiskt förjävla söt och har mysiga sommarfärger! Man blir liksom glad av att titta på den :D Lol, eller va man säger. Sen sticker jag till tågstationen! och vidare till Landskrona, där jag snabbt ska lämna av rakapparaten till Romi som glömt den hos mig,  och självklart ska jag ha en puss för det! :D Sen vidare till Malmö där jag byter till Buss mot Trelleborg...där jag nästan direkt ska börja jobba :/ Suck... ^^ MEn ska bli kul o träffa alla igen!


Drömde en hemsk dröm i natt, påminde mig lite om förra sommarn och en viss händelse. Tänker inte gå in djupare på det där, men baby... Jag älskar dig! Ingen, verkligen ingen annan kan mäta sig med dig! :)

U make my but tingle ^^ hehe


Hade så trevlans, så ses vi i nangiala ;)


Av Mia - 29 maj 2008 22:35

Gonatt :) Hoppas jag vaknar på rätt sidan imorrn nu... hade ju vart någorlunda bra!


Tror jag är rätt stirrig inför studenten...


på ett sätt vill jag fan inte :(

Men de ska samtidigt kännas så otroligt skönt att bli klar me de! :)



vad vore världen i all sin glans om inte godis fanns :o

Av Mia - 29 maj 2008 19:04

Hoho jaja :D


Har precis glott klart på tv o käkat pankakor (idag igen)..o ärtsoppa :P ärtsoppan...hmm...har faktiskt börjat lära mig att äta det nu :P Faktiskt!

Idag, har jag gjort matteprovet! Kändes iaf bra! Gjorde de på mindre än en timma! Istället för som sist gång, 5 frågor på mer än en timma :P haha....och ja...kädnes som om ja fixa de! ;) Annars tycker jag faktiskt att Björnen till lärare borde tycka synd om mig för jag är så hopplös i matte att han sätter godkänt ändå :P haha... Jag förtjänar faktiskt de...för jag försöker oftast att göra mitt bästa ^^

 Sen vare iaf "Sture på Stan!" Jipppiiiiiie! GUD VA KUL!!! detta har jag såklart längtat tills hela året vah:P

hahahaha....kunde itne va mer ironisk just nu...Vafan asså, jag & Mar kom dit vid nio halv tio tiden, var först av alla....bänkade oss utanför McDonken...sen kommer de lite mer folk från klassen bl.a Sandra :) hyum....Ah...Min klass uppgift var då att ta Närvaron på ALLA från min skola...kiss my asSS asså.  Iaf när vi äntligen fått vårt fucking tält så ja...i början vare ju folk där, men såklart en efter en börjar alla trippa iväg! Så kvar är Jag, Mar, Sandra, Therese(Som inte ens skulle va där förens imorrn...snällt av dig!:P) och en till...Asså...Vare bara jag eller kändes de som om vi i stort satt var där hela jävla tiden?  Bara vi!? De andra kom ju lite då och då..kollade läget, okej visst vid lunch tid kunde vi gå iväg o käka....men efter det, asså...ja...jag blev bara riktigt irriterad! Seriöst. Alltid så! Alla bara stack iväg liksom. kändes lite som om de tänkte "jameh, dom sitter ju där, soft då kan vi pysa!" eller nått i den stilen...i slutändan vare inte alls många kvar (jag, Mar och sandra) en till kom o hjälote till me o fixa ihop allt o bära tillbaks tältet o all annan skit. Till o me lärarna hade stuckit? Mmm...och lärarna tycker oftast att vi är dom som inte tar ansvar medans vi oftast, eller rättare sagt nästan hela tiden, har fått stanna kvar medans resten stuckit. Blir liksom lite trött på'ett... Iaf, hängde där till kl fem på eftermiddan eftersom dels, ingen kunde byta av oss och för att man blitt tillsagt att man inte fått gå tidigare.


Ska iaf ta ett lååååååååååååååååångt bad nu :D Hade glömt bort att jag börjat tappa upp vatten i badkaret så nu äre mkt skum o mkt vatten ;) mysigt mysigt :D


Imorrn bär det av till arbetet... Ses la på sönda eller nå...!

Ciao!

Av Mia - 28 maj 2008 12:41

Kom på det nu i efterhand... Skulle slängt in "Dagens kommentar" från balen! hahah...Herregud:D Therese sa de bästa när vi satt vid sex tiden på morgonen ute på skolgården o käkade frukost: "Jag vill INTE ha frukost! jag vill ha Jägermeister!" Så himla allvarligt sagt också, samtidigt som det ända jag kan tänka på är frallorna jag trycker i mig xD

Hade förresten tappat rösten vid den tiden...lät som en lama i målbrottet :S haha...Men efter att jag fick mig lite sömn när jag kommit hem så lät jag lite mer normal :p


Idag har jag solat :D Käkat gröt utan mjölk vilket var förjävla groteskt! USCH!! Tänkte att jag skulle gjort mig pankakor med glass o sylt...men ja, ingen mjölk och inge ägg :( Ska nog ringa martyna o fråga om hon vill ta en promenad i det fina vädret :D to da Konsum!


Vill måla om mitt rum innan studenten, men tror inte att jag hinner :/ Sticker till Trelleborg för o jobba på Fredag, idag klockan fyra så kommer therese o hämtar mig och Mar, sen bär det av till Ängelholm! Marie, vår lärare, ska ha en liten mini middag hos sig som avslutning :D Ska bli mysigt!

Imorrn ska jag göra prov, sen till Peter på Amadeus och förhoppningsvis få mitt schema! förhoppningsvis... :DSka ju få jobba där också, så nu har jag två jobb! Wii :D ... ska bli en bra sommar :) Jag & Roman ska kanske till Skara Sommarland med Magda & Mange! och massa sånt :DBlev däremot inget Polen:( får ta det nån annan gång! Kanske kan lägga de pengarna på nån tatuering eller  körkort? :) Ähh...vi märker!

Nu är jag hungrig igen! :( miip miip


Chillnani.

Av Mia - 27 maj 2008 17:13

haha ;p


Jag är SÅÅÅ hungrig!! så jävla ont i magen pga de :( buhu

mina tår mår lite bättre idag...inte lika stora som igår iaf:p men ont, ja helvete det gör dom. men.. ja, det går väll över?? nån gång :(

Provet i matte gick åt helvete, på en timma hade jag gjort klart 5 uppgifter....liksom hallå! Man fick inte använda miniräknare :(


Nej nu ska jag hämta pizzorna :D WII


22:53

Märkte att jag i stort sätt bara avslutade mitt tjat mitt i allt, hungern tog över :p

Så tänkter faktiskt fortsätta lite där jag slutade :P

Kände en rejäl press på mig också eftersom på den timmen där jag bara hunnit få klart 5 uppgifter (framsidan av en A4, var fyra st A4 med frågor på både fram och baksida^^) så hade twinsen hunnit klart.. Magda skulle med tåget kl 2...jag hade lovat att visa henne vilken vagn som man kan sitta i där ingen plats är bokad också...så ja pressen fanns där :p  Kom överens med lärarn att jag ska göra om det på torsdag ist! 08:10 ^^ haha...får se om de kommer att gå bättre då :p


Nej skit samma, pizzan va sådär...skulle nog hållt mig till kebabpizza special som ja brukar göra... eller inbakad tonfisk pizza! MM så gott:D Men Hawaii, de funkade...va gott me ananas haha. men ah....va jävulskt hungrig! ^^

Ringde Hotel Amadeus också! Snackade med min arbetsgivare...de har fortfarande inte kommit fram till vem som ska va ledig när  i sommar xD haha, skärpning nu ;) Nej men han sa att de va lugnt att jag jobbar hos TT-Line de 3 veckorna som jag ska! han tyckte att man skulle tänka på min framtid också, är ju helt jävla dött här i hstad på vintern så något jobb hos Amadeus kan man ju glömma liksom :P Va omtänksamt ^^ (PEEENGAAAAAAAAAAAAAAR) :D:D:D:D haha

Ska iaf dit på torsda också :) se ifall man kan få i ordnng på ett schema eller så :)

Min lilla mini granne Jill kom över innan med Martyna också... tagit en massa cp bilder på oss...funderar på att lägga upp några av dom ;) haha! Bara för få vara lite Skadeglad:D:D Mohahah! *Evil*


Satte på nya naglar på mina fingrar idag eftersom några försvann i söndes/måndes :P whehee....så nu e ja fiiiin igen :D


Ska nog sova snart tror ja :) ska bara äta upp min chokladkaka som jag bakade i helgen! :) mums!


Mina tår mår lite lite bättre nu =D


E lite nere dock.. tycker det är  synd att lite folk som jag hade bjudit till min student inte kunde komma, men förstår anledningarna helt o hållet :) men bara för det ska jag ha en liten efter-student-fest lite senare in på sommaren på stugan! :D Vill så gärna träffa alla som inte kan komma också !

So it's decided then ;)


Ska borsta tänderna nu och sen lägga mig, ska bli skönt att vila fötterna lite! och resten av kroppen! Har sån jävla träningsverk efter balen :D haha! Från kl ett dansade jag/vi nästan non-stop tills halv sex- sex när efterfesten slutade! xD Me like :D


You see it wasn't just a fantasy 

'Cause Music is my life and I cherish it like family,

So now I'm chasing dreams, facing obstacles,

Racing agains the clock like it was impossible.


Somebody's watching over me like an guardian angel,

I'm on the outside watching my life untangle,

Watching my life climb to new hights,

Still waiting for the day I see my name in lights.

Av Mia - 26 maj 2008 18:10

Jag vet inte va ja ska säga knappt:S har hänt så otroligt mycket i helgen!

men, bara otroligt underbara saker ;)

Kan ju börja med att nämna att Roman har vart hos mig hela helgen :D i fredes umgicks vi med martyna, en ny snubbe som heter rikard, petra och hennes kusin kajsa! Träffade även på Ludde och Danne på pios uteservering :D hmm....ja de blev inte så sent den kvällen men de var lagom, blev inte för full eller för lite full heller...utan också lagom...och som ni vet så är ju lagom bäst ;)

På lördag morron vaknade jag upp i min sötnos armar och myste lite innan vi släpade våra slappa arslen upp ur sängen för o käka fruksot :P var super mysigt! Fint kanon väder :D Så vi käkade frukosten ute på våran altan i solen och snackade en massa skit bara :) Sen vare bara till att sätta igång med att städa huset! Städa och städa och städa, Jag o Roman fick sköta det själva de första timmarna för pappi o big B stack iväg o handlade en massa inför kvällen ;) blev riktigt fint i trädgården kan jag säga! Creds till min älskling: D

Sen vid 6 tiden kom alla gäster (arbetskolegor till mutti o pappi) en utav de hade en jätte söt liten bebis med sig :) vacker liten flicka! så lugn också :)

hmm...ja vi fick värsta goda maten också ! sen började drickandet till eurovision....som för den delen va jävligt pinsam o glo på! Till o me frankrike o spanien kom före sverige! Och Ryssland! Dom kassa jävlarna vann ju till och med! HElt otroligt :S ah..jag somande rätt tidigt:P Va skit skit trött asså! :p


Sen vare upp tidigt på morgonen som gällde i söndes, var ju den stora dagen! BALEN :D satte mig hos min frisör vid 10 tiden på morronen o blev klar runt ett tiden. min hårbotten var helt mörbultad av allt grejs! Som hon  slitigt o dragit i mitt hår under de tre timmarna! xD haha

Efter det så stack vi hem igen och jag började fixa i ordning mina naglar och sen käkade lite lunch :D  stack över till magda och martyna, där även petra var, för att sminka sig o finslipa de sista ;D Även lugna nerverna lite med lite drinkar o så :p whehe


Mamma tog lite bilder på oss innan vi skulle sätta oss i den super sexigt fina Raggarbilen vi skulle åka medtill balen;) Micke som körde och Mange satt också med :) Spelade hög musik hela vägen! Så humöret var på topp och jag kunde inte göra nått annat än att skratta och ha mig heeeeeela vägen fram tills de att vi skulle kliva ur bilen igen ute vid tylösandshotell :p När vi väl kliver ur bilen så kände vi oss som några hollywood kändisar! Kameror överallt, super snygga var vi också! familjen stod längst fram och fotade oss, Även min älskling som jag gav en mysig puss innan vi trallade vidare på den röda mattan in i hotellet! såg en massa kompisar längs med gången :D  vi kommer in, får vår inträdes biljett, går och fotar oss! Jätte fin bild blev det! :D Sen gick vi ut igen, Roman och våra familjer hade hittat dit och där blev vi fotade ännu mer och så stod vi och snackade och så :D Petra, Johanna och Kajsa kom också dit! jag var så lycklig! Man kände sig jätte vacker i klänningen jag bar, Alla jag bryr mig om var där för att se mig och twinsen. Verkligen våran dag flickor! Verkligen! ;D


Vi lyckades hitta Sandra och Therese som också var ordentligt vackra i sina klänningar! Så vi kilade in i hotellet igen till de stora rummet, där vi träffade lite mer folk man känner. Så där minglade vi i nån timme eller så :) Jätte fin utsikt över havet var det också :p hehe...


Vi fotade oss ytterligare en gång och ja...tiden flöt på...det ända sugiga var att vi fick vänta så jävla länge på maten! Höll nästan på att svimma till och med! och fick ju inte sitta ner enligt "Vett&Etiket" reglerna..fast de sket jag i ändå och hinkade vatten :p sen helt plötsligt ser man hur bord efter bord också sätter sig ner:P hehe

Maten var underbart god! fast....var rejält hungrig också! :PHade världens trevligaste bordskamrater, eller va man säger, också! Underbart trevliga och roliga :D De hade vi verkligen tur med, vi va lite rädda för att vi skulle få värsta idioterna som bara skulle sitta tysta för sig själva o va dryga, men icke då :D hmm...ja, blev endel toabesök :P haha...sen efter några timmar så var middagen över och det blev dans! ett liveband spelade jätte härlig musik också :p Magda bjöd upp rektorn! HAHA så jävla kul :D Hörde att de va rejält me krut i han ^^ sen såg man han dansa till sig ordentligt ute på dansgolvet också :p


Klockan ett på natten kom det en heldel bussar som skulle ta oss ut till nästa hotell, Fina laxen, ute i Vallås där efterfesten skulle hålla på till klockan 6 på morronen! SÅ JÄVLA GALET KUL !! vi dansade loss till grymt bra musik ute på dansgolvet. Kunde texten till i stort sett varje låt så jag sjöng mig igenom hela natten, fick pissigt ont i fötterna dock, så gick barfota enhel del(.....fick jag sota för idag märkte jag, men det berättar jag mer om snart!) mycket dricka blev det, massa shots, öl och white russians! haha :D alla var på topp ,alla var  i stort sätt bästa kompisar med alla den natten :P och framförallt! Alla var så jävla vackra! (De flesta iaf haha) synd att tiden gick så snabbt bara :O tappade bort min handväska mot slutet....helt plötsligt hade jag den bara ente...och jag kunde inte begripa hur det hade gått till :P den fanns inte nånstans verkade det som! kollade igenom toaletterna flera gånger...men efter ett tag när jag kollade där..igen... så låg den på golvet bland allt toapapper:p den e helt vit så den hade liksom smällt in i omgivningen ;p haha xD fan har ont i handlederna märker jag, nu när jag skriver :s  ja...det hände så mycket så orkar inte ta med allt...det skulle bli ett överdrivet långt jävla inlägg då :p haha


Klockan 6 på morgonen...det är ljust ute och vi springer fortfarande runt och har oss :p Har vid den tiden riktigt svårt att gå eftersom jag är så full och har såjävla ont i fötterna xD...så alla ligger typ i gräset o väntar på bussen xD Mar och Sandra fick visserligen skjuss till skolan av en kompis ;) haha hmm!! Innan bussen kommer så jag kommer inte ihåg varför men Magda börjar gå omkring lite...vet inte om hon letar efter något? jag vet iaf att jag står själv mellan busshållplatsen och Fina Laxen och har västa seriösa snacket med en tjej som var riktigt jävla nere för att hennes kille dumpat henne o massa trams xD (OBS! hon är lika gammal som jag och han var 36! god daamn) Asså shit.... Juste, glömde nämna att en annan flicka man snacka med(gått i samma skola innan)  är gravid...8:e veckan, super lycklig är hon! Vet inte vilket jag ska va mest chockad över, att hon är gravid(och lycklig som satan) så här tidigt eller att hon bestämde sig att skaffa barn med en kille hon bara känt i två månader? :S Man slutar aldrig att bli förvånad av folk asså :p Iaf, vi tar bussen till skolan! de flesta, inklusive mig själv, är heelt inne på att vi ska få frukost i matsalen! Men, märker att de står en massa kundvagnar utomhus fulla med frallor och dricka...Så ja...där satt jag, Magda, Martyna, Sandra, Therese och Fredrik i en liten ring på marken utanför meddan o klänger fralla efter fralla :P Sen somnar jag i Therese knä xD efter ett litet tag sticker jag och Martyna hem till Rikard som bor bara på andra sidan gatan om skolan (Ovanför godisNissen!) så där slaggar vi i nån timma! Sen ringer Magda och vill att vi ska tillbaks till skolan...Hittade hon och en klasskompis sovandes på golvet breve två deckade flickor i ett omklädningsrum till danssalen. haha :p jag kröp ner brevid dom och sov lite jag också...sen vare upp och hoppa! Dags att terra tvåor och ettor på skolan! Då hade klockan blitt tjugo över åtta så nu vare fan dags:P Samlas ute i meddan...men mer än så blire inte för Magdas, Martynas och Min del :p vi tar istället bussen hem, var hemma vid ungefär halv nio tiden imorse, fick mkt mkt uppmärksamhet :D Gick ju fortfarande omkring med balklänningen, väskan...bar visserligen skorna i handen och ja sminekt någorlunda utsmetat...håret inte lika vackert som det var i början  heller :P haha fick se bilderna som tagits på oss, sen däckade jag i min säng....vaknade igen vid två tiden ....tittar på fötterna...sår efter all skoskav, nersmutsade och båda mina stortår dubbelt så stora som de ska vara:O Auch...

den ena större än den andra dock... värsta inflamationen :( gör pissont och går inte att böja på dom jävlarna...Men nu har jag iaf tvättat rent dom från allt smuts och hällt på desinfektionsmedel på såren:P haha...hoppas de räcker iaf...vill inte ha antibiotika...så jävla omständigt o komma ihåg att ta sånt :( räcker med att man glömmer att ta sina p-piller som man ska lite titt som tätt :p xD


Gick o la mig efter att jag käkat lite o hämtat min mobil som jag glömt hos tvillingarna, de hade ringt mig flera gånger från TT-Line också! Så ringde upp och ja...tadaaam! sommar jobb! visserligen bara 3 veckor, men när man jobbar en vecka där som tjänar man pengar för två (Eftersom man är ledig varannan vecka) pluss att jag kommer få rese-ersättning också :p hihi ^^ Ska dit på fredag på intro så jag får lära mig säkerhet o sånt bajs :D ska till Amadeus imorn också efter mitt (fucking) matteprov och snacka med dom...hoppas jag kan få jobba hos dom men att det e lugnt att jag jobbar de tre veckorna på TT-Line :D Då tjänar jag mkt pengar :D ^^


Nej nu orkar jag inte skriva mer....om det är nått jag glömt nämna så skriver jag det senare:P Måste dricka vatten eller nått för fan vad jag mår skit idag xD haha!

tjo!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards