What a Twist

Alla inlägg under februari 2008

...

Av Mia - 29 februari 2008 19:00

fan va less...

Av Mia - 29 februari 2008 13:56

bara så ni vet så hade jag namnsdag igår:P haha


hmm... klarade Nk provet jag gjorde häromdan, kändes gött!

klarade matteprovet som ja gjorde ida mä, kändes också gött!

nu kommer jag vara stolt hela dagen :P


kanske mer full än stolt ikväll dock ^^

utgång :D

:D:D:D:D

PENGAR! :D


drömmer fortfarande om fina mörkblåa jeans från New Yorker xD


blau



Mjölk med honung, VARM mjölk :D

ska nog duscha nu o sånt... vill ha bra musik :(

vill fan ha en kram på det, och en viss person ska känna sig träffad :P

Av Mia - 27 februari 2008 20:08

Tänker inte ens nämna mitt Nk omprov idag... haha:p ja försökte iaf :p

Ska göra matte provet på freda btw, om han dyker upp.. Han hade ju trots allt glömt bort oss i tisdes...sa han iaf. psshwt.


Ak'sent f. beenie man - zingy

Himla fräsh låt... definently my style!

:) en annan låt som e värd att lyssna på är

Jordin Sparks ft Chris Brown - No air...riktig gos låt :)


OBS!

enbart för er som gillar R'n'B eller alternitive ;)



Ska sätta mig o börja plugga lite och ta en till kopp cappucino Daim (de är kärlek det!)...men blir la Svenska iaf...haha helvete va mkt ja pluggar nu för tiden :O verkligen inte normalt för att vara mig ^^




får inget svar från romaldiño..undrar om han tränar :o whehehe





- As we hit the door
 Me and my girls hit the floor
 Get the rhythm from the beat

 Get the drinks from the bar
 We got our hands in the air
 All the females over here
 Leave the dudes over there

 It's the battle of the sexes
 You know we gon' rep this






Av Mia - 26 februari 2008 20:57


Fick inte gjort mitt matteprov idag p.g.a att f*ttlärarn valde att inte ens dyka upp. här hade jag för fan pluggat på! gick verkligen in för det, satt verkligen sjukt länge o pluggade *stolt*. Hatar matte och har aldrig ansträngt mig nå vidare för att plugga matte heller. Inte första gången Idioten gjort så för den delen. Han som alltid tjatar på att man ska gå in för det man gör, han kanske borde gå in lite mer för sitt jobb ist för att löka för helvete. 


Pricken över i:et är att jag har ett stort omprov imorn med, ett kapitel om materia i Naturkunskap, :/ huua

Orkar inte plugga :( haha därför ja sitter här o tar ut mina agressioner ist:p

För den delen kostade det 3000 för att börja på spinning fram tills sommarn hos friskis och svettis, jo tjenare... :/ eller nej, 2000 visst..är student ^^. Väääärsta skillnaden :p trodde att Nautilus var de dyraste stället i stan, kanske ska höra me dom ist :)


Sen så kommer internet o funka ordentligen från o me imorn :D wii, slipper man sitta på morsans dator iaf!


Men, ska fixa glass och sätta mig o plugga vidare


:)

Av Mia - 25 februari 2008 19:08

Nu har internet börjat fucka sig :/ blää... aja, kanske man ska plugga då hah




Har fixat mig ett jobb nu :D eller åtminstonde ett sommarjobb .. får se hur de blir me fastanställning sen! kanske blir att man ska jobba de veckor man e ledig under praktiken me :D 

*pengar pengar pengar* :D 



hajdåå 

Av Mia - 24 februari 2008 22:04

har små ångest inför denna sket vecka :/ nu när ja tänker efter, imorn har ja ba två lektioner så de är iaf rätt soft, en på morronen o en mellan fyra o fem. Men tro man pallar! :O Slipper iaf lämna in balklänningen imorn för att sy in den, morsan bestämde sig för att göra de ist! är bara en liten ändring och jag Vet att de kommer bli kanon när hon gör de;)   plus att man slipper betala för det lilla som behöver sys in.

Så nu äre bara skor, väska o sånt som behövs :) Me love !

iaf, ska tillbaks till mitt förra sommarjobb imorrn, ska höra om jobb även denna sommarn och ev. fastanställning efter sommarn eftersom chefen nämnde att jag skulle få det :) men man vet aldrig me dom dära nissarna :P Halmstad är ju trotsallt en sommarstad så de behövs inte så mkt personal mot vinterhalvåret...är rätt dött då.

Sen resten av dan ska ja väll plugga matte... ska göra ett tappert försök till att fixa upp mitt betyg på tisda:P sen har ja ett omprov i Naturkunskap på Onsda :/ (hata hata) och ah..naj sen så har jag ca 17 andra saker ja behöver få gjort nu med... Börjar förstå innebörden av almenackan och planering just nu.


Pengar på FREDAAAG! :D och Underbar på fredaag.. och GBG på Löööööördag:D hälsa på Linnéa gumman som man inte sett på evigheter!



Grattis pappa :) hoppas du haft en bra dag!

Av Mia - 23 februari 2008 23:28

Undrar ifall de blir av, att dra in till stan dvs. tvivlar på det. vet inte om jag e så sugen längre... börjar bli mer seg än peppad till att sätta sig på krogen o va social.


Sovit skit kasst inatt med. vafan!?

Typ tredje eller fjärde gången i rad nu :(


tjaaaru, vad har hänt de senaste dagarna då?

jo! undertiden som jag va hos Roman så tog vi en trip till New Yorker (suprise suprise) och där hitta vi en massa fina saker! Fast fan, inge cash som vanligt så allt får stanna som en liten dröm denna gången också >.< nästan iaf! köpte ett par mini shorts att ha på sommarn till mig iaf! 69 kr bara och verkligen värt mkt mer än de lilla priset ;)

vad mer?...bara det vanliga, glott film o käkat gott godis :P ska försöka sluta med de dock haha :P

Jo tjena, låter ju rätt lovande nu när ja tänker på de, mumsar på lite choklad just nu xD


Nej har fan inge vettigt o skriva, typ som vanligt egentligen då men iaf. ska la avsluta de här nu så får vi se va som händer! :D


 

tjaarå





Av Mia - 21 februari 2008 11:40

frustrerande....det ända jag kan göra just nu är att städa eller plugga :S

Eller nä ska bada nu.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards