What a Twist

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Mia - 8 november 2009 20:39

Har insett att L'oreals aftershave produkter e det bästa som finns!

Kom hem ovanligt tidigt igår från festen (chockade pappa!), var knappt full alls haha, så ja tvättade av mig sminket och så...använde L'oreals grejer samt aftershave krän med extra mkt C-vitaminer i eller nått.... Hade babylen hud när ja vaknade imorse! Kunde inte sluta ta på mig själv :P haha


Okej, jag rakar mig inte i ansiktet och behöver det inte heller...

Men man måste ju prova på allt, right?



Var roligt på den där festen igår! Både nytt folk och även folk man känner.


Övningskörde idag igen. Gick bättre, men inte bra :p E glad att ja inte planerat in körkortet fören nästa sommar! Haha, med mig och körkort krvs det fan underverk känns det som :P


Nåååååååååååååå? hur har er Farsdag varit?

Min har vart helt ok ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards