What a Twist

Alla inlägg under september 2010

Av Mia - 15 september 2010 00:38

17,5 timmar kvar...

nervös

nervös

PIRRIGT :D


Håller på å packar...men det tar en evighet för på något sätt så drar jag mig från att göra det.

Men SNART ÅKER VI!!!!! :D


Vi har fått erbjudande att hälsa på några bekanta till Romans familj, han är konstfotograf och slipar ädelstenar(jepp, diamanter)...hon är konstnär och de har sagt att vi måste hälsa på å följa med dem ut i bushen å leta ädelstenar! :D Awiiiie!



Måste sova nu...upp tidigt imorgon...ska köpa en kamera :-D


ses down under!

Av Mia - 13 september 2010 09:42

Drömde att min mamma dissade mig.... hon sa att jag är en fjortis på facebook som skriver <3 o annat fjortis blajj hela tin! Hahah....jag var helt förtvivlad i drömmen och försökte få henne å inse att jag faktiskt inte gör det :P

stackars mig...


Nu, idag, är det TVÅ mini dagar kvar tills vi tar flyget från Kastrup å ner till Känguru landet ! :D

Fast en liten party-pooper är att vart man än går så träffar man på folk som varit där! Som åkt med W&T...i början var de bara kul, då fick man liksom en försäkring om att det kommer bli kul...nu, nu känns det inte lika speciellt längre :P


Nä förfan, skämta bara! SKA BLI AS KUUUL!!!!


:D :D

På julafton ska jag å Roman ligga på stranden å gassa ;D


Nu måste jag springa till stationen...Hbg nästa!




Av Mia - 5 september 2010 12:24

Tänkte lägga upp lite bilder från i somras....lite exklusiva bilder faktiskt! Dom har inte hamlat på facebook än! Så ni som kommer läsa detta ( va kan de bli...5 pers?) bör känna er speciella ;)



Bland det bästa jag någons köpt! Hur jävla coolt som helst med frosties tablett, frosties glas...sen köpte jag även sånna servetter fast i rött ;)


  Lilla Love :) Sötaste vovven jag sett på länge :)

   två av alla fyra kockar som arbetar på restaurangen ;)

   Dagen då bror, Lisa å jag delade på två flaskor vin :-D

  Kämpersvik

   Mitt hjärta, i Grebbestad :)

  Vi bygde nytt tak på stugan :)

  Hälge..

  Fengerforssjön

  Fengerforssjön

  Mamma på ängen...tog en tripp runt i området å plockade en massa fina blommor :D

  Uteplatsen vid Farmors lill-stuga

  same here...pappa å bror låtsas vara super intresserade av att steka korvar.

 en till sommarstuge-vy.  

   Mamma på taket :)



För mig är dom här bilderna super speciella...ångrar dock att jag inte tog så många fler bilder från i somras >.<

Av Mia - 5 september 2010 02:17


Gick in på en fjortisblogg precis...hon skällde ut sina läsare för å ha skrivit elaka kommentarer om hennes syrra som har stora bröst.

Var ju tvungen å läsa de kommentarerna... big mistake, mitt humör sjönk så jävla snabbt....e hur glad som helst för att jag inte e en "kändis bloggerska" ... finns så äckligt elaka människor där ute i världen!

Fyfan...



Nä om man ändå skulle ta å sova...

E sjuukt trött!


Imorrn ska det röjas å plockas här i huset ;) Ska packa ner allt jag äger i flyttkartonger  så brorsan kan få mitt rum efter att jag åkt till Australia...åå, vilket är om snart 10 dagar! Haha! Visst är mitt liv underbart ;)...Nämnde jag att jag kommer va borta ett år också? Fast nu vet ni :)


Haha

God natt

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards