What a Twist

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Mia - 7 november 2009 17:33

Mina tänder gör ont. Varför ?? :(


Precis komme hem efter lite övningskörning! Pappa la ut en massa koner som skulle föreställa garage och väg och ja allt möjligt...skulle så klart backa in då...Gick det bra? Neh!

Men jag lovar...när pappa är klar med mig och brorsan kommer vi va de bästa förarna i stan :P Kommer äga Magda och Martyna helt klart! Emilia också...antar jag, vet inte hur bra hon kör än men ändå :p Ska plugga teori under tiden också när jag orkar ! Kommer bli awesome asså! Så vinka gärna till mig när ni ser mig rulla förbi i en alldeles ny ford fiesta i körsbärs röd färg, jag kommer köra så braaa!


haha. Det funkar rätt bra det här med att försöka intala mig själv saker:P


Ska nog göra mig i ordning nu! Ska på ferre senare med Usama Marladen haha.

Undrar hur de kommer va...



tjenare då!

Av Mia - 7 november 2009 13:12

Gomorrn bloggen!

Hade en jätte sexig dröm inatt! Först drömde jag att vi skulle åka någonstans. Min mormor skulle köra...jag, Roman och någon till var passagerare och resten av familjen åkte i en annan bil. Men det roliga var att min mormor var så senil och gammal i drömmen så hon fällde in ratten åt sidan och satt och sjöng istället, medans bilen bara åkte hur som helst skit snabbt :P så fick ja ta över körandet....men självklart kunde jag inte sätta mig i förarsätet utan var tvungen att sträcka mig ända från baksätena och styra med ratten :P  Sen tappade vi bort Mormor på min gamla skola och det var svårt att hitta henne igen. Eftersom hon var gammal och senil visste hon inte hur hennes mobil funkade så den hade hon stängt av :p sen helt plötsligt kom en jätte stor röd svart orm som var lika stor som ett höghus och höll på att attakera mig (kollade ju på Aladdin igår..Jafar förvandlas till en sådan stor äcklig orm :P). Jag var ju självklart magisk så jag kunde också trolla. Helt plötsligt spolades världen fram några hundra år och jag var min egna arvinge, eller vad man ska kalla det, och skulle då döda den här elaka stora ormen som då hade sovit under de här hundra åren. Jag som hade försökt besegra ormen första gången hade blivit utskjuten i rymden och blivit till ett moln av stjärnor tror ja:P hahaha.


Sen ringde roman :-D

Efter att han pratat med mig (notera att han pratade med mig, inte att jag pratade med han eftersom jag var helt väck och fortfarande skit trött xD)  Så somnade jag om igen och nästa dröm började! Också skit sexig!


Jag och Roman skulle åka hem från London. Vi gick igenom alla security grejer, jag gick först så tanten som kollade oss sa att vi skulle gå till gate 7.7.7 15:18    :P så vi hade några timmar på oss att ja....leta fram biljetter, springa undan från vampyrer som låtsades vara snälla men som ändå antingen ville suga ditt blod eller ligga me dig för att sedan ge sitt egna blod (V-juice från true blood) som betalning. Vissa vampyrer var så elaka att de bara låtsades som att man skulle få något uttav det medan de egentligen tänkte döda dig :P Så jag fick springa genom en del rum medan Roman var iväg för att göra gud vet vad... Sen när Roman kommit tillbaks sa han att det var dags att gå till vår gate. Jag sa att vi skulle till 7.7.7 medan vi gick till gate 1532 istället :P precis när vi ska ställa oss i kön kommer Älsklingen på att vi hade låst in våra väskor i ett skåp långt åt h*lvete från våran gate så han fick springa tillbaks eftersom min biljett låg i en utav väskorna. Jag hade hans biljett. Sen när han kommer tillbaks så har han skrivit av och förfalskat biljetterna så det kom säkerhetsvakter som jagade honom. men de visste inte hur han såg ut så de började jaga en stackars liten tanig pojke som bara sprang och skrek som om hans liv gick ut på det :P stackars pojke.


Sen vaknade jag igen :D


Har duschat och ätit frulle da lull nu ! Väntar på att min kära broder Mikael ska släpa sitt arsle ur sängen så vi kan åka och övingsköra någon gång, helst idag!


:-D 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards