What a Twist

Alla inlägg under mars 2009

Av Mia - 31 mars 2009 23:53

jag har bestämt mig! förutom att jag  verkligen hoppas på att jag blir antagen som hårmodell för märket redken så ska  jag bege mig till The Studio i malmö och va modell för en dag, de fotar en, sminkar en och stylar upp en i håret och kläderna! 800 kr visserligen men ändå, vill verkligen göra de! pluss att jag vill ha med älsklingen på de :) vill ha några fräcka bilder med honom ;D whehe

fick inspiration av min kusin Nathalie med den här idén! hon var på the studio i Göteborg och inte bara för att tjejen e snygg utan jädrar va fina bilder de blev! ;D Nu e ja peppad tilll tusen :P haha

har även funderat idag på vad ja vill göra med mitt liv haha...ska nog jobba lite nu efter plugget, lite i australien och lite här o där i stortsätt :) sen så ska jag söka till ngn Spa terapeut utbildning, finns en i stockholm....dock en väldigt dyr sådan, men förutom hurdvård, kroppsmassage, vaxning, hälsoutbildning så får man även inkluderat i paketet make-up-, manikyr- och pedikyr utbildning! allt detta har jag fantiserat om att lära mig så många gånger och nu allt i ett! Kan ju inte bli bättre, suger bara att det kommer bli svinigt dyrt...lätt över 100 000 kr för bara utbildningen :S äsh... kanske blir värt de ?


ska nog sova nu! blir gymmet tidigt imorrn med bruush och mar också ifall hon vill me :D


natti natt

Av Mia - 31 mars 2009 16:54

är så förbannat trött! Vet inte vart jag ska ta vägen, det blir alltid såhär när jag ska plugga också för den delen...fan va jag har blivit förslappat S: haha


äsh skit samm, Idag vare skolan som gällde fram till tolv! fick diskutera endel frågor i ekologin, va rätt intressant men ändå inte...ähh. vi gick inom Emilia påvägen till Österskans, hon har ju satt upp min tavla hos sig eftersom jag får ha den där tills jag fått i ordning mitt rum :P hähä

Vart fint på väggen hennes! pluss att de inte blve lika tomt där :p fast kommer ju lätt bli mö bättre i mitt rum ;D mohahaha!


Undra vad som har hänt med alla förresten? allra minst mig för den delen,,den här jävla tröttheten... gå o häng dig >.<


Ska bli mysigt i helgen :)


Jag är inte den som är den get used to it.

Av Mia - 30 mars 2009 19:00

skriver å skriver...bytte till att skriva blogg lite snabbt, så jag får en paus från att tänka i kulturella banor :P haha katchiing ;)

Tränat idag! sen åkte jag å bruush hem så jag kunde fortsätta med min tenta, försenad men skit samm den ska helst in idag asså :p

grillning imorrn! Fan va mysigt :) ska köpa lite dennis penisar som jag kan grilla moha ;)


annars vetefan vad som händer faktiskt, på freda åker jag till La ;) antagligen så blir de Big Bowl då! och på lördagen så ´är de tänkt att åka till Köpenhamn med bebe o hans homies...ska försöka övertala sofie och kanske admira :P hade vart kul! jaja där hade vi tänkt att iaf bada på nått badhus där o sen utgång ;) Låter helt underbart!!! :D


nej slut på paus, ses i nangiala... typ

Av Mia - 29 mars 2009 17:20

min fot somnade precis! håller på med min tenta, eller snarare så ska jag precis fortsätta med den ^^

får se hur de kommer gå asså :s

Igår vare bakisag och Earth hour!! va nog faktiskt väldigt många som stängde av de mesta energidrivande igår under den timmen tror ja:) bra jobbat!! Själv hade jag faktiskt min dator och teve på, är ju förfan mörkrädd...dock så gjorde jag inte situationen bättre i och med att ja sagtt o glodde på sallad fingers på youtube....de e då fan inte en stabil serie!!! den som skapade den idén måste ha sjuk fantasi :P hahah

Ni som har Facebook föresten, gör tested "är du helt jävla dum i huvudet?" hahah klockren...jag blev "jätte jätte jätte jätte blond" och väldigt rörande beskrivning :p haha fast ifs, man får nog se testet som ett skämt och inte som något seriöst menat. Försöka kan man iaf, finns ju de som kan ta illa vid sig annars... ^^

menmen... höhö


Skulle vart filmkväll här igår men M&M somnade innan d va dags och ja va då jävligt trött ja me :/ får bli nån annan dag!

fan va illa jag mådde helt plötsligt?? äckligt dåligt mår jag:S fan innebär de ?? vill inte bli sjuk :(

hmm, nästa helg ska bli go! Big bowl i malmö på fredan och sen köpehamn på lördagen, där ska vi bada o sen festa :D:D Va romans plan iaf, hoppas de blir av!! Vi ska kanske åka med Oslo kryssningen på påsk också :)

wiie!


nej nu ska jag gå och vara nödvändig så jag kan få klart den där tentan nån gång...


tjipp!


Av Mia - 29 mars 2009 00:00

hade precis kommit hem från Roatan resan ..saknar min brunhet :(

Av Mia - 28 mars 2009 15:44

jahaaa, nu sitter jag här och e as skabb:P luktar förjvligt och ser för j vlig ut +att jag e as irri på mina lösnaglar:P kan ju förfan inte skriva ordentligt hehe och får inte av mg dom, sitter benhårt, vissa e snea eller för små hha lyckades riktigt bra me dessa lösnaglr :p hade rött nagellack på innan som jag inte fick bort helt å hållet, så sälvklart sere ut som om ja blöder runt omkring naglarna :p


men  va fan riktigt kul igår! va tänkt att de skulle va feswt på bolmens men en hel del tråkigt folk bangade så vart underbar med en dle pers istället ;p DÄR va de riktigt bra! väligt lite folk däremot, antagligen för att Lazee uppträdde på kåren samma kväll ^^ vart mkt dans o träffade mkt trevligt folk :D as usual....blev slickad på handleden okcås av en tjej haha och då menar jag inte mesigt slickad utan den tjejen gick verkligen in för det när hon ville kopiera min stämpel, så när hon var färdig var hela min handled nerdrägglad :s fulla jag brydde min inte så super mkt men nu fteråt så låter de la lite lite skumt... xD

Av Mia - 27 mars 2009 12:56

så! nu har ja fått dagens livsglädje att sprudla! nämligen spenderat lite tid åt att bara irritera min kära mruush ;D hahah

ne men serist. ska plugga skiten ur mig nu fram tills ungefär halv fem tiden! sesådär så!

sen blire att frakta mitt och martyns fläsk  till Ötzi på bolmens! de ni, där ska jag pimpla vin och sätta på lösnaglar:D moha!

får inte glömma o ta me min baslåda eler va man kan kalla de... teknisktskit iaf!


hum hum. ska nog skölja ur min hårinpackning  nu! :D

och prova meine nya sommarskor...har ju den där sommar längtan i mig...hoppas nu fan bara att ja får mig ett fucking jobb :(

hehe


back to buiz, herrå!


Det här ska la antagligen ha på mig ikväll, tröjan syns inte så värst bra men ja försöker iaf smitta ner de här inlägget med lite mode :P hehe 

kvällens outfit


och detta e skorna jag köpte idag :P hehe...

fräsht!

Av Mia - 26 mars 2009 00:18

Hittade precis en gammal räkbit under matsalsbordet..hmm..nice, antar att de va för mkt vin för mina föräldrar och deras kompisar i helgen :p för att inte tala om vinfläckarna lite här o där:P haha


har nstan gjort klart en fråga nu i tentan! tjuhu! men e för trött för att kunna sätta ihop de på nått vettigt sätt haha.

Imorrn äre intro lektion i ekologi med två andra klasser...så kommer bli nice tror ja...varar bara i två timmar, kommer antagligen gå rätt snabbt :p hehe


åååh så trött ja e!


Va o träna idag! helt underbart, var nästan helt tomt på folk när jag kom dit :) slipper man kön till maskinerna :P hehe... va en tjej där som tittade direkt när jag satte mig vid en av maskinerna för lår och rump övningar...såg hur många vikter jag tog...helt plötsligt hör jag hur hon också ändrat sina vikter...när jag gick till en annan maskin för ben övningar så vips, var hon där också...och tittade på hur jag gjorde me vikter och så:p haha lite kul faktiskt..

hade vart skönt och motionssimma ! får göra de nästa vecka eller så :-)


uhm...jaaa...va i skolan ett tag idag för att plugga...känns som om ja pluggar bättre där än hemma så, fast...gick inte så väldans. Kunde inte ansluta till internet där och jag märkte att ja tatt me mig fel texter till tentafrågorna :p haha fett drygt.


sen åt vi pizza och våfflor :D:D:D kollade på den senaste Indiana Jones filmen också! den e faktiskt riktigt bra :D


så nu ska jag trycka huvet mot kudden och förhoppningsvis somna gott inatt. har sovit sjukt dåligt d senaste dagarna :S



ska nog skriva en bok..haha på tal om inget.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards