What a Twist

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Mia - 17 mars 2009 10:27

...och datorn valde att fucka internetsidan åt mig precis när ja tryckte på spara, så istället för att det ska gå att klicka sig vidare till att kolla på hur inlägget blev, så kom det istället upp "Sidan kan inte visas"

jippi... jag som beskrev nästa tatuering så jädra bra.

nu skiter ja i det, jag verkligen bokstavligt talat skiiiiter i det.


nu ska ja på toa. hej hej.

Av Mia - 17 mars 2009 00:28

mina ögon svider som perkele, så trött ja e!

har inte sovit ordentligt de två senaste dagarna :s vaknade till o me två timmar tidigare idag än va ja skulle gjort (alltså vid 7tiden på morgonen) å bara låg å vred mig :s


nåja, i söndes kom mutti o pappi hem från stugan :-) de hade spenderat en helhelg där;) heuehu

sååå, eftersom mamma påpekat allt som msåte göras i hemmet (storstädning) så tänkte jag o Bruuush hjälpa till lite! så vi spenderade i stort sett hela söndagen inomhus, medan de va kalasfint väder, och storstädade! bar ut mattor, rensade, dammtorkade, tvättade, fixade disken, slängde nästan alla sopor (va för trött sen:P), damsög och moppade golv! var gryymt fräsht sen :D och så stolt ja va över oss två! ;)

Mamsen och papsen blev glada me:P hehe

ska försöka göra sånt där oftare...


hade ju tänkt hinna med mitt egna rum men har nu bestämt mig för att de e finito med städandet på ett tag nu! nämligen så att en hemtenta e påväg upp nu, har tills den 29e mars att göra den! usch, vilket antagligen innebär att jag inte kommer kunna träffa min älskling denna helgen heller :'( så jobbigt. :/


men vill få klart den där förbannade hemtentan! damn.


uhmm...ja ni.

Idag var spännande!

Åkte o träna själv ida vid elva!

Så de första ja ser när ja kommer upp till styrke-avdelningen är en tjock gubbe med tajta, mini mini, gula tränings kallingar :o en mage som hänger över skapligt mycket och såklart, sitter han och spretar med benen lite sådär lagom när han gör benövningar på en av maskinerna! DET, mina damer och herrar, var min välkomst på gymmet idag! :P

sprang rätt snabbt upp till motionsavdelningen för o värma upp lite :P tur att gubben va borta när ja skulle börja me styrke sen hehe, hade inte velat träna samtidigt som ja skulle haft han i närheten...rätt störande I think :p

jamenar, Tajta GULA små kalingar?!?? skärp dig...


Gick till emilia sen efter de, hade ju ingenstans att ta vägen så fick njuta av min heliga macka hos henne :P

Affelilla kom o hämta oss sen snäll som han kände sig då, tror han bara inte vlle gå själv till skolan hahah, och ja...sen va vi där, på Peters lektion som fortfarande kändes lika onödig att gå på... fattar ju förfan aldrig va de är han säger?! eller pratar om :S och dessa suckar... hmmm.

Det känns lite som om han ser ner på en :/ men ändå inte.

På ett sätt är han nog en rätt så bra gubbe...lite väl negativ dock.


uhm, åkte hem sen fick sluta en timme tidigare för han blev klar med sitt snack tidigare än va han beräknat :P haha

inte mig emot...

nåja! slappa lite hemma me cocopops, mjölk o bruush!

den där mjölken asså....ska nog sluta dricka mjölk... eller nått, blir ju sepä i magen av de där :/

 och potatisar!

haha


aboooo

 jajaaa jag o pappa kollade på programmet "pluss" där dom som vanligt tog upp intressanta saker, måste säga att jag gillar det...får man något ytterligare o klaga över i vårat samhälleliga system. ^^


nej nu ska ja borsta gaddarna och dra på mig ma pyjamas :D ringa älsklingen och säga gonatt o snutta mig lite där och sen ska ja sova ! :-)


pussspusss o såånt trevlans! baba



Två Heta bilder på Roman hihi

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards