What a Twist

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Mia - 5 mars 2009 20:27

Försöker att peppa mig själv till å plugga lite...går ju inte så värst jätte bra asså. har inte kollat upp va de e ja ska läsa ens :/


jaja, ska nog ta mig lite bullar... och sen sätta fart!



gonatt.

Av Mia - 5 mars 2009 16:07

Ä intä diräkt sålskän, litä do å do kanskä bara...män endo hyfsat trävligt!


Kan ju nemna att jag gick up hur jevla tidigt såm hälst idag :P skulle trena! kl niå! Med tvillfitsän och Ämejlia! Dåck kundä intä dä två lååk-a-likä tösärna so jag å Ämilia bästemdä åss för att pråmänära! till hämköp! köptä mjölk åck än skit ecklig fralla mäd lävärpastäj såm smakadä död gris vilkät dä sekärt var ^^ sän so aaa drack vi åbåy å keka macka hämma hos hännä åck pråmänäradä deräftär i ca 40 minutär.


Noja oktä häm äftärot åck skät än står står kabäl, myckät sjönt faktiskt!


Tenkte skriva än lot jag gilladä myckät ner jag var litän!


Kiss i sengen åck ha dät bra, ligga litä åck fundära!

Varm åm sjerten såm än såmmardag,

jag tror jag kissar lite mära!


dät er bra ös i dän loten dän ;-)



Åt en jätte god macka nyss, med ost och kaviar :p höhö

måste måla om mina naglar :(


baba!


Ps. I love you, hahah NOT.

Ska göra pankakor! börjar fan bli trött på de nu !!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards