What a Twist

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Mia - 21 mars 2009 23:45

Idag släpade roman med mig till MediaMarkt :D och där hittade jag mig en ny dator!

En mini mini laptop dvs ;P

Tog den på avbetalning hos MediaMarkt... de har ju nån såndär räntefri kampanj just nu, så man får passa på ;) hehe men behövdes fan nu...bara någon månad till och min gamla dator hade gått från en komplett del till flera små små delar :P haha , men jahopp! min nya dator är en brun liten acer ASPIRE 1. det ända jag saknar är en CD rom spelare annars är den bra, den e ovanligt bra till det pris ja köpt den för! 3490 kr :)

snabbare än min gamla laptop så de är ett pluss B-)


Älsklingen blev änna lite sugen han också på o köpa en ;) moha


hum, sen åkte vi till Eslöv och kollade på när nå kompisar till han spelade match mot varandra :) va rätt kul faktiskt...lilla jag blev till och med sugen på o sparka boll :D

nååååååååååjaaaaaaaaaaaaaaae


vi handla på city gross, köpte fyra triss, vann 75 kr. DVS tre nya trisslotter ;D hahah börjar nog bli lite lite beroende, skyller på supergratis.se ....damn va fast ja blivit för den sidan!! :O

hum hum...


vi ska kika på Twillight nu och käka varma ostmackor och dricka nypon te, iaf jag! Roman kör på kamomill te ;p


måste säga...jag är betuttad i min nya dator :D den e så söööööööt!

hahah

fjolla?



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards