What a Twist

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Mia - 7 januari 2010 22:12

Sitter och håller in magen och låter musklerna träna, för det ska ju funka! Såg det på TV-shop när jag var mindre.


om någon vecka kommer jag ha feta magmuskler!

höhö


orkar inte plugga mer...har annat som jag vill göra... :( bada, läsa en bok, äta en macka, träna yoga.. ja ni vet, allt annat som man vanligtvis inte gör (förutom bada och äta en macka) men när man pluggar verkar det sket kul! ;D

Av Mia - 7 januari 2010 19:57

Jag skrev i morse ett inlägg om att jag gått upp i vikt och tänkte göre något åt det(träna).... just nu sitter jag och käkar bulle och dricker varmoboy med vispadgrädde och riven choklad. Jäääätte bra sätt att få tillbaka min tidigare "vältränade" kropp, ni borde testa :P

Tur att jag inte är någon kändisbloggare som har flera tusen fans, skulle vart en kass förebild :P


Ojoj, något som är duktigt däremot är att jag pluggar samtidigt! I stort sätt.


Hmm nae...de höll då fan inte :P


Jaja


...


Tänkte på en sak innan, trodde aldrig i mitt liv att jag skulle säga det men... det är inte lika roligt att blogga längre :O

Nu är det ju modernt och trendigt att blogga, alltså är det inte lika roligt längre, vill inte vara som alla andra u know ;)


Hm, jaja...får se ifall dessa olyckliga känslor håller i sig eller om jag kommer över det om några dagar då jag känner att mitt liv börjar klarna och jag vaknar upp en morgon och säger "AHA!"...för då har jag antagligen något intressant att skriva om också:P


Jeje, ett till Jacque Fresco klipp :


Av Mia - 7 januari 2010 11:09

Wow! Nu vet jag hur det känns att inte kunna få på sig byxorna, har fan gått upp nästan fem kilo :o Haha...för första gången i mitt liv så stod jag framför spegeln och verkligen pressade och tryckte för att få på mig mina svarta jeans. Vilken hemsk syn det var när jag tittade i spegeln och såg hur de extra kilona flyttades från höfterna och upp till magen för att senare, när jag gav upp mina försök, åka tillbaks till höfterna med en duns.

De va en upplevelse! :P

hahah.

Ska börja träna....

Även om det bara är några månader sen som jag kunde vräka i mig exakt vad som helst och hur mkt som helst utan att gå upp i vikt så saknar jag de gamla goa tiderna redan :p


Ska fortsätta sjunga till Mamma Mia låtarna nu :P


ciao ciao

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards