What a Twist

Alla inlägg under januari 2010

Av Mia - 30 januari 2010 22:18

Läste kenzas blogg, läste egoinas blogg, läste min kusins blogg, kollade mailen...och sen blev jag bara frustrerad och ledsen....vad fan ska jag mer göra? Finns inget annat att göra på internet! Hade redan läst de gbinlägg jag fått på facebook genom min mail...i och med det så förstördes den roligaste överraskningen som kan hända på facebook (innan var det ju nya gifts till Farmville). Tanken slog mig snabbt att jag kanske skulle skriva i min blogg...men näääää de e ju inte kul alls...och nu sitter jag här ändå :P


 Kom precis hem efter en fika med bruttorna på Robert (pauls...dedikerat till Magda eftersom hon alltid envisas med att säga hela namnet;) coffee. Skit trevligt! Men allt har sina nackdelar, nackdelen idag är att de ska ut på krogen och inte jag, Förstår ni hur äckligt deprimerande det är?? Missade Kåren i onsdes också!

Fan för att va sjuk!

Pratade med mamma igår kväll förresten...berättade att jag var dunder förkyld och sen kom vi in på ämnet yoga av någon anledning :P Då klämde hon ur sig något kul! Nör hon testade yoga på gymet för ett tag sen så varnade instruktörerna henne för att hon kan bli förkyld efteråt. Que?

Yoga är tydligen så bra så att den får kroppen att starta en cleaning process :P Den vill alltså bli av med alla bakterier och skit som är samlat i kroppen...

Å eftersom ja faktiskt tagit mig friheten att köra yoga några gånger innan ja blev sjuk sååååå sitter jag och verkligen hårdfunderar över ifall det kan va det som e anledningen :P I sånna fall tänker jag fan inte sluta med ytoga....vill inte samla på mig en massa äckelpckel för att sen bestämma mig en vacker dag för att testa yoga igen och bli vrål förkyld tack vare de:P Farligt de där! 


Har verklgen tråkigt....Har haft tråkigt hela dagen....jamenar...min dag har gått ut på att sitta i soffan framför teven och glo på när min brorsa nördar sönder sig med Mass Effect 2. Spanade in den tjocka koltrasten på altanen då och då....vet att han spanade in mig också...fanns endel heta ögonblick då vi verkligen fick kontakt med varandra....men när jag gick ut med lite havregryn och annat gojs till han för att han var så söt och tjock...nä då dög jag inte längre. Blev lite ledsen i ögat där :p Men det som var allra jobbigast idag var nog att titta på min brruuur när han spelade...det låter superdeprimerande redan som det är men för att göra det ännu värre så var jag enormt frustrerad över min situation just för att jag själv vill spela spelet haha, och det fick jag...i en timme ungefär...inte mer :P Så ska nog gå ner nu och titta på han med mina bambi ögon :P

wish me luck!

Av Mia - 26 januari 2010 23:42

Jag är trött. trött. trött. trött. trött. trött


skola imorgon och jag vill inte :(

Av Mia - 26 januari 2010 22:06

kom hem från Mary Kay typ halv nio eller nått! Fääärdi sminkad och så! :D

Så nu kan jag faktiskt sminka mig fiiint! mohaha!

Råkade dock beställa en ögonskugga...

Lite roligt vare ändå...ja va den ända tjejen  som är under 30 (i think?), men alltid kul att få bli sminkad och sånt helt gratis :-D


Råkade köpa två par jeans idag också...ett par på Gina för 199 kr, ljusblå och som nästan går upp till naveln...har aldrig haft så höga jeans...men måste säga att de e sjukt bekvämt me tant brallor :P

Sen blev de ett annat par från bikbok på rean...kostade 700 kr från början men betalade runt 129 eller nått, bra kap!

Nu får jag inte köpa något mer förutom sprit och tågbiljetter förens nästa studiebidrag :D woho!

Av Mia - 26 januari 2010 12:08

Blev uppringd av Mary Kay i förrgår! Trodde att hon ville försöka få mig att börja sälja deras produkter...gjorde tabben att nämna hur mkt ja tycker smink och allt de där e kul :P

Men icke! Hon ville ha med mig på deras möte, varje såndär "konsult" får ta med sig två gäster som hon ska få prova deras nya produkter på....Yes  please!

(och säkert få mig att köpa lite...:O)


Vissa anser att Mary Kay e en sekt...står på wikipedia tror ja :P haha




Av Mia - 25 januari 2010 15:31

Borde nog ändra min layot....lite efter med jultema.

Får bli när jag kommer hem!



Ciao era bambinos

Av Mia - 25 januari 2010 15:25

Nu har man ringt till Work & Travel och fått lite info! Om telefonistens jobb är att övertala kunder till att verkligen vilja åka me dom och få upp ens humör till max så lyckades hon verkligen...fick till och med lite resfeber! 7 månader går snaabbt!

Ska bara diskutera med gubben när han kommer hem, vilket är snart! Woho!!!

åååå nu i efterhand kom jag på jätte många frågor som jag skulle ställa! Så typiskt!

Men wtf who cares, jag är glad ;D


Åker hem från Älsklingen idag förresten...nte lika kul...men de måste göras :( Ska leka med Marjan och Emilia direkt när jag kommit till Hstad! :D



Någon som har rest till Australien med Work & Travel? Berätta gärna hur de var!

Om någon läser det här inlägget haha :p


ska epilera mig nu....just love pain! B-)



 

Av Mia - 22 januari 2010 10:15

Det snöar....fortfarande?! Säg mig nått år där det snöade från december till mitten av Januari utan att smälta bort??? Nåååå! Juste! När man va en liten plutte. What the fuck liksom. Jätte trevligt med snö och så...men snälla kan vi inte få lite vår nu också?


Juste! Gissa vad som händer v.16?

Saltzburg ;)

Missar tyvärr det stora feta släktkalaset i Hamburgsund på Nolhottens krog.... men jag måste ju åka till Saltzburg! Är obligatoriskt ! :( :P

Fast det är faktiskt obligatoriskt...


Varför blev jag varm och svettig helt plötsligt? :S

Det spööökaaar!

Precis som hos Castrobega! stackarn satt själv hemma och helt plötsligt hörde hon en massa knackningar (som om någon knackar med naglarna lite käckt på något) innifrån väggen hon satt vid. Det är ingen som bor bakom den väggen heller :P 


Hejdå Hem, Hej gym.


baba 

Av Mia - 10 januari 2010 23:43

Mamz and Dadz är hemma!

De har ju vart på stugan en vecka nu, hade tydligen vart en meter snö, 20minusgrader och självklart hade brunnen frysit helt så de var tvugna att smälta snö för att få vatten....gud så mysigt! Mys framför eldstaden är ju ingenting jämfört me de :p haha.

När mamma kommer hem på nästa permis ska dom upp igen, då ska jag med! I need it! :P



Har förresten målat om min tavla helt och hållet! Innan var det mörka färger blandat med mesgul och en "Vit" duva som motiv...som hade röda och bajsoranga konturer....Var sååå jävla missnöjd med den! Mamma ska ju få den :P  Men nu är de andra bullar :D Målade över hela skiten idag! Vitt, sen massa grönt och blått...så ser ut som sagolika gröna moln på en ljusblå himmel :D Men den där duvan...den ska jag faktiskt måla dit igen...men den ska vara hel vit :p kanske lite rosa inslagg nånstans...kommer bli perfektionism ;D



Hittade lite roligt grejs påinteret som ja ska köpa! olje färger i guld och silver bl.a faaan va ja ska leka :D



nu ringer min söta sparris boy :P Han är så söt, frågade om det var han jag skrev om...så nu måste jag ju de:P Haha... :p Älskar han ;)



ciao

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards