What a Twist

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Mia - 6 januari 2010 14:29

Vaknade imorse av att jag ringde roman, somnade om och vaknade igen...började sakta men säkert få panik över att jag glömt bortatt jag pratat(?) i telefon med roman, eller hade jag? Var helt kaputt i skallen :P Men jaja, kollade på mbilen som låg under kudden och yeah, ett samtal med baby var igång...Tur att han va lika hjärndöd som jag :p


Har egentligen panik nu också, min planta(Willy) fäller mer och mer löv, jorden har torkat ihop så det går att lyfta upp trädet och jorden följer med, formad efter krukan :P Jag vattnade den för bara tre dagar sen.. Har alltid räckt med att vattna den lilla saken en gång i veckan :o


Jag kanske inte borde få ha träd :(

Ska testa en sak på min Willy innan jag ger upp hoppet; plantera om den med ny jord! :-D

Nu gäller det bara att jag kommer ihåg det också :p

Köpte en liten påse jord för 17kr på Ica Maxi! Bra kap ;)


Ska fixa tvätten nu! Sen ska jag till Lisa :)


Ciao


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards