What a Twist

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Mia - 28 september 2009 23:51

borde sitta med min rapport nu, men icke!

Kanske skulle satsa på att bli en lyckad bloggerska som tjänar flera hundra tusen på bloggen ? hmm.

Den idén tror jag nog att majoriteten av alla bloggare har funderat på :p

Men tänkte skriva lite glada nyheter nu!

Min kära kusin Evelinus hjälpte mig att fixa spotify! Så nu delar vi musiklista! haha kommer bli en fin blandning av låtar :D

Sen har hon den där kusinen även gott med på att dela frakten från forever21.com med mig!! Så, Evelina, nu får du inte svika mig ! den 25e gäller det and you know it! :D

har hittat mig lite snygga skor på den sidan, samt en fin mössa som man egentligen kan köpa i vilken butik som helst haha. Får inte glömma att jag även har förälskat mig i två t-shirtar också!

            


Men tills den 25e Oktober så får jag nöjja mig med den här jackan från Ellos åtminstone! (kanske den stickade tröjan också, ser så lockande ut)


    



Det var mina klädesplaner det!


Gonatt och så :)


Ps. Funderar på att skriva till forever21.com och be dem lansera sina affärer här i Sverige! Göteborg hade vart perfa!...vilken idé jag fick precis... ;-D Ds.

Av Mia - 28 september 2009 19:06

Märkte att man kan se flera grafer i ens statistik över besökarantalet... hade fått för mig att jag hade endel besökare under en period...såååå ja kollade såklart hur våren såg ut 2008. Självklaaaart! 80 besökare som max per dag! :O hur i helvete kunde jag sänka mig så lågt som till bara 20 st om dagen?! hahah... om ni vill veta vilken dag de var jag hade 80 besökare så vare den 10e april -08...men asso....hallå`??? vare alla mina besökare? :O      :$ hehe


Hmm...förtjänas lite eftertanke på den här punkten :p haha. tick-tack...

Av Mia - 28 september 2009 18:51

Kan man få de nu också...? ahja, bara bloggagratis inte försöker bli de nya lunarstorm :p


"pluggar" just nu, mhmm...


är trött..

Vill träna...

Men inte fören efter maten...

Jag kommer lätt få håll under uppvärmningen haha.

Auch..

Hör micron plinga ett antal gånger nerifrån köket.

måste bli klar med rapporthelvetet

Är trött på skolan...vill göra ngt annat

vill däremot inte lämna klassen..

dilemma?

nääääädå.

nu ringer älsklingen

ja råkade klicka :S fan!

haha:$

älsklingne och jag pratar som borat med varandra

okej..lite retard kanske


:P

Av Mia - 28 september 2009 10:24

Gäsp...och en till stor gäsp...men vafan!

Har nstan precis komme hem från ett möte med HFAB som jag och Martinka var på i morse. Intervjuade dom lite om deras marknadsplan osv så vi kan jämföra med Janas fastigheter som Jocke och Eddie har intervjuat :D Sååå, imorgon sätter vi igång fo' sho'! Har alltid haft intrycket om HFAB att de är snorkiga och snobbiga, visst...snobbiga är dom verkligen... men definitivt icke snorkiga! De va faktiskt riktigt trevliga :P oooo

Men skit samma...har precis fört över lite bilder från Ön till datorn!

Och även en bild på gigantikus svampen mamma å pappa plockae på stugan. Jag fick kväljningar när jag såg den! Hatar svamp! Förutom champinjoner :D

men meeeen.. de va väl de? Orkar inte skriva så mkt mer nu faktiskt...


7 dagar kvar tills jag får köpa ut från systembolaget....till mig själv :p



Jag njuter av naturen...haha.

  


Och så klart the giant Mushroom!!!

  

Den är stor...pappas händer är stora så tro mig när jag säger att den är stor :P miihi

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards