What a Twist

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Mia - 26 september 2009 22:47

Men känner ändå att jag vill skriva några rader :P

Beroende ? :O


Jaja, nu när Mar fått reda på vad hemligheten var för något kan jag ju lika gärna säga det här med...

Råkade prova M&M's bil idag efter gymmet med Magda, de va riktigt trevligt :P

Hoppas på fler gånger mohaha! :D


Var riktigt trevligt att träffa Lisa innan, satt och snackade skit om gäster från Restaurangen och så...old memories helt enkelt haha, inte för att vi har så många ihop eftersom jag inte känt henne så länge. Men ändå! :p

Vi kikade på film i hennes källare/lägenhet som är klaustrofobi liten och jag vräkte i mig godis så jag mådde groteskt illa efteråt! Filmen vi såg var riktigt bra! Sunshine cleaning, någon som sett den?

Ja sökte på den på imdb, före jag stack till Lisa, för att se va de var för film (...var inte så sugen på å glo skräckfilm med tanke på hur fuckad i huvudet jag blir efteråt:$) och det stod Komedi... var en väldigt dyster komedi på ett sätt, den börjar med en snubbe som provar ett gevär i en butik och sen skuter huvudet av sig på plats xD men den är klart sevärd!

10 points


om 9 dagar fyller jag 20 förresten :) och om 8 dagar kommer min familj träffa Romans familj för första gången! Känns som om jag är mer pirrig i magen över det än vad mina föräldrar är... :o Tänk så kommer dom inte överens? Vilket jag verkligen håller tummarna för att det inte kommer att ske :P

Men men, på måndag om 10 dagar kan jag garantera att Systembolaget kommer få en kund åtminstone! Meee!

:D


Ps. Innan jag drar vill jag bara klistra in en länk också! Polskt grejs...men den e söt! :D

http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q&feature=fvw There ya go! ;)

Av Mia - 26 september 2009 16:30

...som bara jag, Magda och min bruush vet :p fast förhoppningsvis så kommer Mar också veta det efter ikväll :P

Fast nu hinner jag inte skriva mer ändå, haha, ska till till en tjejkompis som heter Lisa... Jobbade med hennes uppe i Hamburgsund i somras och nu har hon flyttat ner :)

Hejjrrrååååeee

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards