What a Twist

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Mia - 4 september 2009 09:56

Nu har ja köpt mig en billettt till L.a ;) Kostade 75 kronor och om nästan exakt två timmar drar ja!

Fyfan vad jag har längtat!

Och det är Landskrona ja pratar om ;)

Nej måste packa nuuu! Tipp topp

Va på Maxi igår med M&M...de körde ju såklart i deras mosade nyckelpiga!


Okej justeja...vetifan när ja skrev sist men i onsdes så dansade jag å Ötzi street dance haha, va as kul! Synd att man måste va medlem på det gymmet bara för att få fortsätta...är ju redan inskriven på Nautilus :/ Men men, efter de gick ja till Emilia och duschade! Jag köpte även en äcklig macka hos Adde :p Nåja nåja, vi tog oss till förfesten på 34 tillslut, en timma försenade ungefär :D...och i slutändan blev det kåren ;D

Det var gryyymt kul! Förutom att jag va en krypling 80% av tiden..Skulle springa ifatt Emilia när hon skulle pinka utomhus, jag ser självklart inte en trottoarkant och faller pladask, slår i knäskålen i något (en sten tror jag?), å det kändes som om den flyttades en halvmeter ner på benet :S Fyfan vad ont det gjorde..kunde inte hålla tillbaks tårarna hehe, gjorde lika ont som ett slag mellan benen (det gör ont för tjejer också)...den där äckel känslan i magen som får en att vilja spy :)

Sen tog Mia sig lite extra dricka inne på kåren för att slippa känna smärtan och det funkade as bra! :P

Så igår så var det en seg dag...spelade Mass Effect, kollade på när pappa spelade det, käkade mat, åkte till Maxi och sen spelade ja lite till haha (A) Jag börjar få förståelse för de som är besatta av datorspel :O Fan de lät inte bra... ^^


Tjofadderittan Lambo!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards