What a Twist

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Mia - 12 september 2009 14:35

Kollade på ett youtube klipp från Idol uttagningarna! Två skit grymma snubbar som lurar Juryn :D go guys! go guys!

Har inte kommit fram till hur man slänger in videoklipp och bla bla i blogginläggen, så ja nöjer mig med att bara ha med länken så tycker jag att ni ska spana in klippet! Dog av skratt när ena killen springer in i dörren! haha!!!


http://www.youtube.com/watch?v=Au8xGFplkrw&feature=player_embedded SE DEN!!!


Ta ta

Av Mia - 12 september 2009 11:35

Äter världens bästaste frulle just nu! Skit gott äre!

Kladdkaka och dricker varm mjölk med honung till de :p haha Mamma kommer döda mig om hon läser det här :p

Nej men är inte hungrig, däremot sugen på en socker bomb...och självklart ska jag se en film till frukosten! Van Helsing.. Har aldrig sett den, eller inte hela i varje fall. Såg början hos en gammal kompis, fast i taskig kvalitet...och då menar jag att upplösningen var i stora stora fyrkanter och ljudet var efter :p Men men, va utgång igår, va trevligt i början och så...gick lite snett sen!Och Mia var sneppet intill nykter 90% av kvällen! Dags att börja prata pension kanske? :P höhö nej ska se filmen nu, den började av sig självt !!


Herrååå pich pich


Oh en sak till bara! Ska föra över alla bilder från i somras idag och lägga upp dem här! :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards