What a Twist

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Mia - 24 april 2008 18:00

hure läget?

Bra hoppas jag :D

själv har jag ont i fötterna :(


Brorsan övertalade mig till en promenad...tänkte Max en timma! det blev 2 för jag har ju sån koll på läget att jag valde fel väg när jag äntligen fick välja vilken riktning vi skulle gå i :p NOT


Åkte hem från Roma idag, Blev terrad på tåget av en pedofil... jag är helt säker på att han var en pedofil. Så som han tittade på mig, runt 50 år...klädd i sketna kläder, luktade bajs och skallig, jag hade lust att spy på han. Usha...Trodde till och med att han gick av från tåget samtidigt som mig, och följde efter mig tills jag äntligen vågade vända mig om och märkte att det var en annan kvinna som var ute på promenad...tror iaf att det var en kvinna :P Nej blau...får en sån jävla taskig klump i magen så fort jag ens tänker på gubbajäveln. satt verkligen och stirrade på mig, helt öppet. han terrade en annan tjej som hade oturen nog att hamna brevid honom i vagnen också, försökte prata med henne och sitta nära henne...jag blir så äcklad! Att gubbar i den åldern inte fattar att tjejer i typ min ålder(och verkligen yngre) är OFF LIMITS, finns visserligen de tjejer som gillar sånt men... och att visst, titta kan man ju inte hindra dem men att Stirra! total stirra, försöka söka ögonkontakt för att sen le ett s.k "charmigt" leénde! Nej fyfan.


Nu måste jag tydlgien steka pankakor och sen äta dom :D MUMS :P ska nog bli vaniljpankakor :P så puss på alla glada där ute :P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards