What a Twist

Alla inlägg den 14 april 2008

Av Mia - 14 april 2008 09:26

usch usch..jag vill sova mer:( fan för magda och martyna, dom är ju lediga nu:( och jag ska praktisera! god daamnit :O:O Nej men nervositeten tycks ha lagt sig...för stunden :PÄr mer hungrig nu! :P haha

Hade velat sola lite solarium nu innan jag sticker iväg, men neee...hade jag itne gått och lagt mig igen efter att jag vaknat vid sju tiden så hade jag ju hunnit det! men pappa tyckte att jag skulle sova lite till :P Snällt och omtänksamt :P Nu hoppas jag fan bara på att han kan få ledigt så han kan köra mig till Trelleborg...för om jag ska hitta dit via tåg och buss...nja de är då fan inte säkert, inte med med mitt lokalsinne! specielt inte när man har en press på 30 min att hitta till rätt ställe...eller oj, 45 min, men det är ändå förjävla lite tycker jag:P Jag behöver mer tid på mig :D


bghbksfbajkdbfekhbnfd


Ja ni, vad ska ni skit-ärchlen hitta på nudå? hmm? Medans jag är borta? hmmm? :O


fick klippa mina naglar idag:( och ta bort nagellacket :( buhu

Man får nämligen inte ha långa naglar och nagellack där tydligen :(

Men en sak är säker! Jag ska fan rensa mitt rum när jag kommer tillbaks, ALLT Ska ut! Spara bara det jag borde, fan inget annat! Det är så jävla dammit här oavsett hur mkt jag damtorkar och sånt skit, och städa varje dag...My Ass asså :P Sånt finns inte i mitt liv haha...jag försökte göra det en gång, höll i två dagar, Max :P

Sitter och hostar och nyser snälla nån krama mig :(

If I could fly, fly on the wings of.. C: ..

Nej jag måste äta och packa klart nu! Väckarklocka, fan va nära att jag glömde den xD

Ska förresten köpa ny mobil nästa månad ;) mhwiii

Hörs nästa måndag antagligen!

Smek på fossingen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards