What a Twist

Alla inlägg den 4 april 2008

:D

Av Mia - 4 april 2008 12:34


Are you ready kids?
I said are you ready?
who lives in a pineapple under the sea
Spongebob SquarePants
Absorbent and yellow and porous is he
Spongebob Squarepants
If nautical nonsence be something you wish
Spongebob Squarepants
Then drop on the deck and flop like a fish
Spongebob Squarepants

Spongebob squarepants
Spongebob squarepants
Spongebob squarepants
Spongebob squarepants!


19:42  Snart ska jag få träffa Rööman igen :p Innandess ska jag städa >.< Va på Ica Maxi ute i flygstaden idag! klackade om två par skor (mina älsklingsskor:P) och sen handlade jag lite mat :P var väldigt väldigt trevligt hehehe :p

Älskar att handla xD


Nej ska dra mig nu! Trevlig helg skitungar!

Av Mia - 4 april 2008 12:18

Jadu, idag äre fan fredag! ska skicka projektarbetet via urkund till lärarn, hade fan glömt bort de:p, sen ska ja väl städa...storstäda eftersom Roman kommer idag :) Twinsen o Mange kommer hem inatt med, hoppas dom har haft det kul med Ahmed...undrar ifall Magda och Mange sålde Mar för 1000 kameler, eller vare 500 ? aja,,,märker ifall de börjar byggas en jävla laggård för kameler här snart, hade vart nått nytt iaf:P spännande:P haha

Ikväll ska jag kanske med Petra till nån klasskompis till henne, Johanna och Danne ska visst komma också :) va ju ett tag sen man såg dom! Får se ifall jag hinner och orkar, hann bara sova tre timmar inatt :p

Mycket som ska hända idag känns det som! sova låter som ett måste!


FÖRRESTEN, hade ju varit trevligt ifall de besökare som faktiskt läser min blogg kunde lämna en kommentar eller så, är himla dåligt me sånt här har jag märkt:P Skärpning på er! och Ifall nån som jag känner också har en blogg, tell me så kan vi bli vänner:D haha *mobb*


Ska nog sova nu :p hade vart kul o göra nått ikväll utan att oroa sig för att kollapsa när som :p Ska drömma porriga drömmar om er så ni behöver inte oroa er ;)


He was Sunshine, I fell over

I need oxygen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards