What a Twist

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Mia - 12 april 2008 18:06

Mille och Jag :P

Av Mia - 12 april 2008 12:20

Hej o hå, runka på!

larv :p nu har jag vart på ica maxi flygstaden! Duktigt nog cyklade jag dit och tillbaka! ni anar inte hur svettig jag är just nu :p Skulle dit för att snacka med min frisör om baluppsättningen och när jag ska slinga och färga håret! ;) 21/5 - slinga, färga och toppa håret ^^ skulle upp vid 9 lr halv 10 tiden imorse, hände inte eftersom jag var ute igår, men jag låg o drog mig riktigt länge för jag tänkte att mamma el pappsen skulle köra mig, de sa dom igår iaf :P så när jag väl dragit mig upp ur sängen så märker man att de ända som är hemma är jag o brorsan(Som sover som en gris:P)....vart är nu föräldrarna?! ringer på deras mobil och ja, självklart är dom ju och dyker :P bara typiskt! dom hade ju tydligen sagt det igår också B-)enligt dom. Så det fick bli mammas cykel eftersom min har gått i pension och är halvt funktions hindrad. wii... passade på att köpa lite bling bling till mgi själv idag! elelr ah.. kanske inte bling bling men de vart iaf ett sett med massa duschgrejer...allt står på tyska så jag är lite osäker på vad som är schampoo, balsam duschcreme osv..men jag märker nog:P Fast tanken slog mig att tänk så äre inte nå schampoo ell balsam med så köpte två andra mini tuber med sånt för säkerhetens skull :P sen blev de lite sockar(bruna) och sen en duo ögonskugga vilket bara va ett impulsköp...min slösar sida övertalade min sparar sida att jag ska ha ögonskuggan till balen, och då föll jag för slösa sidan direkt! Så nu är jag lycklig :D:D


Angående igår...

riktigt kul var det! Fast jag var egentligen inte så super sugen på att festa när det väl kom till kritan, hela veckan har jag vart sugen som satan på'ett! men jaja, bara för att jag vet attär jag på glatt humör och de finns dricka så slutar det aldrig bra för min del:P sen skulle jag ju upp hyfsat tidigt dagen efter med :( Och såklart är jag nervis över praktiken som börjar på måndagen.

Men iaf:p jag sticker över till magda och martyna där vi rökte lite vattenpipa, de gjorde sig i ordning lite och så drack vi lite dooleys och bacardi ;) Sen bar det av till petra där vi fyra tjejer förfestade! Det var riktigt länge sen det bara var vi tjejer utan pojkvänner eller andra, utan bara vi fyra. mysigt och kul va de :) på drick-listan var bacardi nummer ett, sen vin och smirnoff ice och sen längst ner min dooleys:P hahah, fast fan bara bra för då har jag den till andra speciella tillfällen ;) bwhähäh

Justeja! kom just på att Danne har min Malibu och Josse min Corona :O får nog höra av mig till dom :) hehe, jag och mille ska ju ändå bjuda josse på en shoppingrunda i stan där fika är inkluderat ^^ Min plånis kommer bli mer smal än vad den redan är känner jag:P

Iaf, tillbaks till gårdagen! :d

Efter att vi druckit, sjungit flamsat runt som små vanliga cpn som vi brukar göra så drar vi oss in till stan! Där möter vi upp Mange, Peter och Lasse vid McD och vi köper oss nått o käka :p sen vill Mange som för den delen var riktigt jävla full :D(hihi) till Kebabkungen o köpa sig en rulle :P och det gör vi! Seeen efter mkt velande så kommer Jocke och hans kompis Ante och joinar oss också ^^ Sen bar det ju då av till Idas! :D Där köper jag två stora öl till mig och Martyna och så satt vi där lite grann:P Men ingen utgång utan att vi måste få dansa av oss lite! absolut inte ;) så först checkar jag o magda inträdet på Valentine precis brevid Idas...Gratis så dit ska vi :D fast det var synd att inte alla kunde hänga med pga vissa anledningar, men det ska jag inte nämna något mer om här:P Men där inne dansar vi och har oss :D Riktigt kul! Gjorde bort mig såklart också:P Typiskt mig!

haha....Jag dansade med en kompis...skit kul va det ! :D sen var jag tvungen att vila för jag som har så bra kondis fick fan håll ju xD så tänkte gå o snacka med Martyna som stod med Peter och Lasse, brevid dom stod det en tjej, som också var korthårig som Martyna och en kille som liknade Jocke...om man bara kollade snabbt, så istället för att börja snacka med Martyna börjar jag ju såkalrt snacka med hon andra främlingen brevid:P

Självklart märker jag inte heller att det var någon heeeelt jävla annan förens efter ett bra tag! xD haha...när jag väl märkt det...ja fan va jag kände mig bortgjord:P Fast kul var det xD hon spelade ju såklart bara med, sen tillslut sa hon också "nej det är lugnt, jag kan lyssna vad vare du ville prata om?" och tog mig i handen som värsta psykologen...medans min kompis som jag dansade med och hennes killkompis stod och knäckte sig också :P Fyfan! haha...kan inte sluta garva åt det nu såhär efteråt :P haha

Träffade en gammal klasskompis ute igår också, Tova, hon har man haft många roliga minnen med:P Var riktigt kul att se henne igen :D

Kom hem vid två tiden för petra mådde inte riktigt bra, lite synd för jag ville stanna lite till men hade itne lust att gå hem heller:P...är ju bara minst 6km pluss att det regnade som bara den :(...Men var inte kul att tösen inte mådde bra heller :/ undrar hur många som är bakis idag förresten...inte är jag det iaf ! :D haha *stolt*



15:20

Nu blev jag visst bjuden/tvingad till att följa med på fest ikväll haha :P hos Milles kusin :) Får se hur detta kommer att gå ;) är nog lite bakis sen igår iaf...kom nu lite sent :P men får la bli en återställare:D whehe Nej ska ringa runt lite o äta nått gott :P


The beat was going strong
Playing my favorite song
I could tell
It wouldn't be long
Till he was with me

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards