What a Twist

Direktlänk till inlägg 11 december 2008

hur fan ska jag överleva detta??

Av Mia - 11 december 2008 15:49

Åker snart med tåget till Roman...där ska ja sova inatt så att vi tillsammans ska joina resten av min familj på tåget ner mot köpenhamn tidigt på morgonen :)

jag är AS nervös!

Undrar hur familjen vi ska bo hos är?

Tänk så regnar de? :S

jaja med mera haha


Igår packade jag nästan allt! bara små saker som smink osv som jag kommer använda mig av idag och imorgon har ja sparat tills sista minuten, bra planering!

Igår vare även onsda...vilket innebär att det va Kåren! Lussevaka på Kåren ;)

Jäädra kul hade ja! Först tog ja bussen till Emilia där gjorde vi smått i ordning oss sälva o sjöng mot varann i singstar...måste säga att ja börjar få klem på de ;P hahah Jädra bra vi va på Kylie Minogues låt Its in your eyes! ;)

sen så promenerade vi bort till MAgda! Där va Kim, MAgda, Mar och Admir redan!  efter ett tag kommer även Rikard...sen ploppar Affe, Edward, Jocke och nån polare till Affe in! Lirade lite rockband o snacka o drack en massa.... Drack ett himla gott vin jocke köpt också! :D:D och jäävlar va de slog till, det där goda vinet... fyfan...

Nåja vi rulla vidare till kåren o där röjjde vi loss! :D Fick ett raseriutbrott på en jävla störd kille också...Muckade gräl för löjliga anledningar och kallade mig dum i huvvet för att jag hade för lite anledningar till varför jag inte tyckte om George Bush haha :P kan bara skratta åt de nu i efterhand men just då vare inte kul :P hahah

Tog oss in på skolan en sväng o chillade där medans vi väntade på taxin nån gång vid tre-fyra tiden på natten också :D haha


Sov nog jätte gott tror ja... både ja o emilia dog inatt av skratt attacker från jockes sjuka predikan innan alla somnade haha :p "Emilia, Påtal om spädbarnspiss...så behöver vi itne gå till skolan imorrn"...lättroade man kan va asså :p haha

Vaknade upp imorse och var helt lost däremot, var skit rädd... drömde nämligen att jag sov i min egna säng hemma fast i verkligheten så sov jag hos emilia :p Men ja vaknade till iaf! :P


Var rätt sorgligt att säga hejdå till alla idag...ser dom ju inte förens nästa år :( kommer sakna mina två stora penisaar! (Magda och Martyna kan känna sig träffade)

Men ändå, ofta man åker på solsemester till Roatan...inte direkt något ja gör varje sommar ;P kul ska de bli :D



God jul o gott nytt år förresten! kommer antagligen inte blogga något under de närmsta fyra veckorna så ;p tjaaru!


..ehy duh, den e grrrön!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 januari 2022 23:56

Uppe i Norden, där bor jag och mina systrar Djupt inne i skogen möts vi upp för att leka och lyssna  till hinner från träden till visor om jorden till sagor om världen, så skriver vi ner dem och samlar på orden och tar med dem på färd ...

Av Mia - 28 juli 2014 12:28

På tal om utbildningar... Har varit så bestämd med det här Dietistprogrammet så det finns inte, har tänkt att jag nu banne mig har bestämt mig. Men självklart vart det ju inte så! Haha. Självklart.... xD   Har suttit och kikat på en annan utb...

Av Mia - 17 juli 2014 20:53

  Har äntligen köpt ingredienser och testat göra den där huskuren jag skrivit om! Det blev dock ingen geléaktig konsistens, som det stod i receptet att det skulle. Men det kanske har och göra med vilken honung man använder? Gott är det i alla fa...

Av Mia - 15 juli 2014 11:19

Jag tränade igår! Hör och häpna! Haha xD Tog ett 30 minuters pass vid lunch, bara ca 7 minuters uppvärming på en crosstrainer, sen körde jag ben, med lättare vikter än vad jag normalt brukar ha, lite armar och magövningar. Märktes att jag inte trän...

Av Mia - 12 juli 2014 23:11

Tröttnade på min gamla header, så testar att byta. Men, om jag får säga det själv, så lyckades jag faktiskt fånga en ganska bra bild på den här snoken!   Så ja, tills jag hittar en mer passande bild får den här duga :D       Kan ju till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards