What a Twist

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Mia - 4 december 2008 15:30

haha fan asså, köpte mig en väldigt färgglad tröja idag! eller aa linne äre nog mer eller nått sånt :p jävla fin faktiskt! La undan en mörkröd tunika också som jag kanske ska köpa så jag iaf har nått o ha på mig på julafton! :) jääätte fin, måste ha ett skärp till den dock, ser ut som en häxklänning annars:p tycker jag ^^


fixade skulden på mitt lånekort idag förresten! Hittade ju en massa OSböcker igår som vi tänkte ha till vårat arbete, så nu när jag äntligen kunde låna på mitt kort igen så va hände då, Jo! böckerna fanns inte kvar! antingen så ligger dom i nån annan hylla eller så har nån i klassen(antar jag:P) lånat dom! :O hittade en bok i varje fall som verkar hyfsat bra!


Nåja ska snart ta bussen till stan för vi ska ju dansa afroo dans idag! Jag, Mar och Mag då :) och imorgon ska jag vaxa mig... fattar fortfarande inte hur jag kunde boka tid för det...nått fel på min skalle för jag har verkligen ångest över smärtan som jag kommer få stå ut med imorgon :P haha


Nej nu ska jag sjunga o käka :D haha

tjaao!

;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards