What a Twist

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Mia - 1 december 2008 20:28

Tjipp!

Jag klarade dykcertet i söndes! :D Med nöd o näppe eller vad man säger ;P

Sista dyket hade jag fått fel flaska med för lite luft i...så min  luft tar slut under andra dyket och måste göra en akut uppstigning...vilket ändå ingick som endel av övningarna :P och det var bara den övningen jag hade kvar att göra för att bli godkänd :D wiii....lite reality känsla över de hela:P Fick faktiskt inte panik under vattnet när min luft tog slut...däremot fick en av instruktörerna de ^^ höhö


Så skönt de va när man kom hem, var helt död men ändå så jävla överlycklig, för  äntligen...ÄNTLIGEN var ja klar me skiten :P hahah

Har haft jävligt kul under tiden men ändå :o skönt fan!


lyssnar på julradio.se   hhaha Herman som visade mig den länken på msn så nu sitter vi båda o tar in denna skööööna musik.. haha faktiskt rätt go musik :o damn..


Hmm...nej idag vare skola då...eller ja, klassen samlades för o planera mer inför onsdagen då vi ska redovisa svensk kultur inför ett gäng utländska studenter... får se hur d går :p hmm jaja efter de satt vi kvar lite tjejer o bara snackade innan vi tog oss mot stan, lite ärenden där :D köpte mig en matlagningsbok (igen) och en julklapp som man ska ha till onsdag för 20 kr :P söt som fan! :D mehehe

Kom hem tillslut, då damsög jag och målade mitt rum! igen..

Mitt rum har nu fem färger! :D vitt, terracotta, körsbärs röd, vit och lime grön....de ni! Ballt eller vad?!?!



Käkar skumtomtar just nu, köpte två påsar... fattar inte hur man inte kan älska skumtomtar.. så jävla underbart! jobbigt bara att jag antagligen har hål i mina tänder för de gör verkligen sjukt ont i käften när jag äter de små sakerna :P men oo va gott, verkligen värt det! :D <3



Santa baby
Just slip a sable under the tree for me
Been an awful good girl
Santa baby, so hurry down the chimney tonight

Santa baby
A 54-convertable too, light blue
I'll wait up for you, dear
Santa baby, so hurry down the chimney tonight

Think of all the fun I've missed
Think of all the fellows that I haven't kissed
Next year I could be just as good
If you'll check out my Christmas list

Santa baby I want a yacht and really that's not a lot
Been an angel all year
Santa baby, so hurry down the chimney tonight

Santa honey
One little thing I really need, the deed
To a platinum mine
Santa baby, so hurry down the chimney tonight

Santa cutie
Fill my stocking with a duplex and cheques
Sign your X on the line
Santa cutie, and hurry down the chimney tonight

Come and trim my Christmas tree
With some decorations bought from Tiffany's
I really do believe in you
Let's see if you believe in me

Santa baby
Forgot to mention one little thing, a ring
I don't mean on the phone
Santa baby, so hurry down the chimney tonight
Hurry down the chimney tonight

Hurry
Tonight

Av Mia - 1 december 2008 10:45

tjaaa go'morrn snorungar! :D

va ute i lördes :o impuls grej som martyna kom på i och med att hon kunde gå ut då^^ Tanken var att jag och roman skulle gå ut med Mar och Admir. två par, jätte sött :P haha sen så ville även magda haka på, as kul :D mihihihi


Vi fick även träffa lite kompisar till admir, också trevlans! :)

Sen så tänkte jag o roman sticka vid ett tiden eftersom vi skulle dyka på söndag morgon, men vart halv tre istället :P så vi va på de vanliga ställena, asian och valentine...Emilia kom efter ett tag också med sin pojke :P träffade en massa folk ute som man känner också så va skit kul :D


jag måste sluta skriva nuuu för magda ska ha sin laptop till nått hemligt...antagligen porr  ;) hahahaha :O redtube magda? ;P jaja nu blev hon sur så ska sticka, tjaaarå!


hej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards