What a Twist

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Mia - 7 december 2008 14:48

Ja idag äre söndag och igår gjorde jag tenta! Gick la sådär, har en svag känsla av att jag kommer få göra om'ett! :/ men får hålla tummarna!

har även gått o blitt förkyld också ja...Men men..så idag äre städa som gäller! Även en jävla massa plugg :s haha. Har fortfarande tre arbeten o göra och har inte kommit nå vidare långt me de :/ fan fan fan jag orkar inte! Åker ju för fan snart.

Bite me.


hade tänkt o dra ut på krogen igår men eftersom ja va förkyld så ja...va bara me på förfesten elle vad man kan kalla de :p haha

Bästa med att dricka när man e förkyld är änna att man inte känner av halsonten eller näsan som rinner...eller smärtan i örona ! Underbart! :D tror att jag hade feber igår däremot :p kände mig helt lost där ett tag (inte pga alkoholen!)


Fast... Vann över Magda i singstar med en av Kylie Minogues låtar :D hade man aldrig trott! hahah

Va hemma vid två tiden o så :) och för en gångs skull va ja inte så sten full som man brukar bli! Det blir bara bättre o bättre med tiden asså ;p haha


Ska damsuga mitt kära rum nu!

Längtar tills jag fått klart de :) Ska bli så jävla mysigt då! :)

Bara få målat klart det, Slängt lite möbler och köpt lite nya, kanske några extra stora kuddar! Hängt upp spegeln på väggen eller så också ja :)

och aa självklart sätta upp min tavla som fortfarande är hos Magda :p höhö


Hej hej fuckfaces hare bra!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards