What a Twist

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Mia - 5 november 2012 12:06


Slutade jobbet 10:15 imorse, tanken var att jag skulle till flygplatsen för att vinka av mamma innan hon skulle åka tillbaks till Afghanistan. Men när jag var påväg till bilen så hade jag fått ett sms av mamma där hon sa att hon skulle checka in just då, så vi skulle få ses när hon kommer hem nästa gång istället. Då fick jag en tanke, att jag skulle åka dit ändå och se planet lyfta. Vet inte varför jag fick tanken... hade det varit en helt annorlunda situation så hade jag tänkt "Okej, jag sticker hem och käkar" typ, eftersom jag var nådigt hungrig :P När jag kommit till flygplatsen parkerade jag, gick runt lite, kollade på flygtiderna, de hade stängt check-in till mammas plan, jag gick ut för jag tänkte att det är väl bättre sikt där...ringde mamma för att se om hon gått på planet. Då hade planet blivit försenat så hon skulle höra med personalen om hon kunde komma ut och säga hejdå till mig, vilket gick bra! Hur mysigt som helst! Hade jag inte åkt till flygplatsen så hade mitt och mammas enda hejdå varit imorse när hon kommit ner till köket och jag halvsprang ut genom dörren typ. :)


<3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards