What a Twist

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Mia - 2 november 2012 00:03

 

Enligt mig i allafall höhö! (Så jag la upp en liknande bild som header bara för att :D)


Så annars då?

Jo jag mår bra tack. Lite träningsvärk å så.

Hjälpte mamma att sprätta upp ena sidan av ett utav byxbenen på ett par jeans innan, hon hade tagit på sig uppdraget att sy ihop två jeans till Emilia så hon och hennes kompis kunde va siamesiska tvillingar på en höstfest haha. Ska bli spännande att se bilder sen :P

Mamma och jag var ju självklart tvugna att prova så det verkligen blev bra och så, sen "gick" vi runt lite i huset och visade pappa och Mikael den nya tripod-byxan. Jag fick uppfattningen att vi så lite lustiga ut, milt sagt. Vi försökte oss dock inte på att gå i trappan iklädda byxan. Höhö, för det bättre antagligen :P


Ska gå och tjata på pappa att han borde gå och lägga sig så jag kan äntligen kan få spela Assassins Creed 3.

Eller så går jag och lägger mig nu, så kan jag gå upp tidigt imorgon bitti och spela? :P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards