What a Twist

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Mia - 24 september 2008 21:35

Läste precis ut boken Att älska som en Porrstjärna, tog sin lilla tid men nu är ja klar me den :D och riktigt bra är den! självbiografi skriven av Jenna Jameson, en av världens mest kända porrstjärnor. Rekomenderar jag starkt faktiskt!


yadi yadi, inte super mkt har hänt idag! Pungen va sjuk så fick åka buss själv till skolan, va lite deprimerande...hade jag ju ingen att vara osocial mot med min blåa iPod Shuffle :o aja, lyssnade på min extremt underhållande turismlärare mellan kvart över nio till kl tolv typ, sen Gick jag hela vägen från högskolan till österskans...var nån rolig liten spontan hälsosam idé jag fick :p missade Två bussar pga de...så fick vänta ett tag innan jag äntligen kunde bege mig hemmåt, gick visserligen inom biblan en sväng medans ja väntade...if you gotta go, then you gotta go :D

ahja...fick ännu en snileblixt när jag kom hem! Damsög nämligen hela jävla

nedervåningen, samt dammtorkade och fixade all disk! De ni! Händer inte ofta från min sida :D haha...imorrn äre plugg o övervåning som gäller! Förhoppningsvis även mitt rum B-)


uhm...hamlade hos Pung lite senare.... där vi försökte oss på pluggandet! gick rätt bra tills vi började intressera oss mer för en hemsida där man kunde översätta svenska meningar till bl.a finska! och det, alla skitungar, va jävligt kul :P så jävla lätt road man är ellööö. hahaha


Ska nog logga in på msn... eller åtminstonde käka o ringa älsklingen :) undrar ifall han tränat klart än?! :o märker jag snart :)


21:48 oj, mamma ringde precis :D va jätte länge sedan jag pratade med henne eller ens hörde hennes röst :S va skönt att åtminstonde säga hej till henne :) Blev inte ett långt samtal direkt men ändå  :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards