What a Twist

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Mia - 19 september 2008 18:49

okeey ja vet att de här e jävla stört av mig men jag har fan inte duschat på hur länge som helst, och ist för o stå där o känna de varma vattenstrålarna mot huden så sitter jag här, cp :P


Jaja de har vart ett par väldigt intressanta dagar de här! Klassen e sjukt trevlig! lärarna godkända...med undantag från en viss :P hahah orka

Men tanken på att man inte hade nån dusch, toa/ute dass/Bajamaja, vatten eller ens pressening i tältet...så va de väldigt påfrestande ändå! Ja, man fick skita o kissa i skogen... duscha? Fanns en sjö...men ingen som använde den till sånt...kanske lite skvätt under armarna men ingen som bada. Fanns inge drick vatten heller o eftersom de flesta räknade med att de skulle finnas på plats så vare inte många som tog med sig de :P de som de flesta hade i drickväg var väll sprit o läsk...som ändå gick åt snabbt! ok min finlandia e fortfarnde kvar...men inte de bästa o dricka föra tt man är törstig:p mina stövlar som ja köpte precis innan vi stack iväg råka ja smälta hål på så de läkte som perkele när vi skulle stå o håva små äckel djur i vattnet :O diska all bestick o grytor osv...ja de fick vi göra i sjön :P All kaffe eller tevatten som vi fick var också från sjön...nej ja kände mig verkligen som en överlevare! Och att sova i de där jäääävla tälten :O hahaha...kallt som fan, tills en viss pungt där de blev för jävla varmt så man svettades, Pung1 som snarkade och en väldigt ojämn mark...haha nej som ja e glad o se min säng nu :D Även fast den e sönder och ja itne bytt lakanen än ^^


Nu e ja taggad till att hoppa in i duschen! :D Wiiie


 tjaaao :D


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards