What a Twist

Alla inlägg den 16 september 2008

Av Mia - 16 september 2008 20:16

Äter svarta winegums medans ja väntar på mat :D kommer bli hård i magen ^^


haha

Av Mia - 16 september 2008 19:55

blaaaaaauuuuuuuuuuuu ja e hungrig!

tinar lite vårrullar just nu som jag o mar ska käka, kom för inte så länge sen, hela dagen har vart allmänt seg om man frågar mig. Var sjukt svårt att vakna imorse!  Ahjusteja, Jag o Mar sov hos Magda :) va mysigt! Micke kom förbi en sväng o jag o pung1 (Mar) gjorde snuskigt fina frillor! haha kommer kanske lite bilder på de senare när ja laddat över allt! sitter nämligen på Magdas laptop :D Mar e o köper cola o förhoppningsvis lite gotta, som tex en fet påse godis till mig :D mwaaah!

tillbaks till idag, kom försent till plugget även fast vi bara har typ 200 m till högskolan ^^ där dog vi inne på lektionen när vi lyssnade på vår något flummiga lärare när han predikade om ekosystem & biotoper (om ja inte minns helt fel). Sen så var vi tvugna att ta oss ut till nån sjö utanför hstad för o gräva i skogen o se va de fanns för olika skikt o vilka kryp som levde där..o även plaska i vattnet efter kryp o skit :P mmm! ljuva dag!  Va förjävligt kallt ute :( nej efter de handlade vi lite på Maxi, sen gick vi hem till Magda igen, även petra joinade oss :) Alla vi fyra flickor va överdrivet sega idag! Magda hade bråttom eftersom hon åkte till polen idag så hon stack liksom tidigare... vi givk in till stan där ja köpte mig en mössa, halsduk o vantar :D sen åkte vi hem o ja fastnade för assasins creed på xboxen, :P har fortfarande inte klarat de där jävla spelet så nu tävlar ja o pappa om vem som kan bli klara först :P ungefär så ja. haha! ahja sen panik packa lite smått och bege sig till bussen...väl där kommer man på att man glömt spriten! Har ungefär 5 minuter på sig o råkuta tillbaka för o hämta min lilla finlandia :D Har nog aldrig sprungit så mkt i hela mitt liv för en flaska sprit! :O så imorrn o i övermorrn ska den förhoppningsvis bli väl använd, och även pung1's öl också jau:) nu sitter ja här o bloggar, Mar kokar ris o sen ska ja steka vårrullar :D får se hur detta kommer gå haha :D


har även försökt ringa älsklingen ett tag nu men han svarar inte! nu får han ge sig :P


Skriver kanske mer till helgen!


önska mig lycka till ute bland gråsuggorna!

tjaaas

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards