What a Twist

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Mia - 18 november 2008 22:00

snubben gör faktiskt skön musik!

Borde ni lyssna på!


Väntar just nu på samtal från roman, han skulle bara fixa med sin mat och sen ska de nog plinga i telen min! Kan ju tillägga att det äntligen har löst sig med hans lägenhet! Han har hittat sig en köpare :) skönt!


Oj, nu ringde han visst :)  hihi


shaa-boo-yaah! shaa, shaa, shaa-boo-yaah! oooo ;P


min visdomstand känns weird :s

Av Mia - 18 november 2008 18:04

En sockerbagare han bor i staden, han bakar kakor mest hela dagen!

Han bakar stora han bakar små! och är du snäller så kan du få :D


ska försöka klämma till me lite ananaspaj idag eller imorrn!

Försöka övertala magda och maryna till att orka rockband med lite folk :D ja det med!

Det är mina två uppdrag just nu!

I slutet av veckan ska det stå nånstans i min blogg "mission complete" annars så äre illa. mohaha nej men aa...håll tummarna för mig nu! ;)


vi (alltså P3) har bestämt oss för att gå till försäkringskassan o be dem hjälpa oss att fylla i alla dessa uppgifter, istället för att vi sitter hemma o göre. 100% säkert att de blir rätt då. Förhoppningsvis.


Idag var en mkt tråkig skoldag må jag tillägga :D :D

Gott med en macka hos magda däremot! o för att inte tala om tacos pajjen! mm-hmm!


fan snackar jag om egenltigen?


äsh, har brist på annat o göra...


-Bet you wish you had my spot ;) 


 

men jaha får väll tömma diskmaskinen nu då istället :)

Jippiiieey va kul!


Min visdomstand har börjat växa ut ._. 1 av 4, har börjat växa ut.

Helvete.

Kommer bara kosta en massa pengar o dra ut dom jävlarna...

Kunde dom inte bestämt sig för o komma tidigare??! Eller oj, DEN. När ska de andra komma då? Faaen

Svettfläck.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards