What a Twist

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Mia - 10 november 2008 15:08

Jag å mar tog bussen vid halv elva tiden idag, to da gym! skulle träffa magda o admir där utanför...när vi komme dit står redan admir o väntar på oss, hmm..magda då? ja hon var påväg sa hon, hade inte långt kvar tydligen :p nåja vi väntar o väntar o väntar...tålmodigt. Tillslut ringer mar till magda Igen då. haha och gissa vad?? :P Nu har hon ingen aning om vart hon är och kan inte ens se centrum längre. hahaha Tjejen har gått vilse, i nyktert tillstånd, i sin egna stad! De va inte dåligt :P :D så vi estämde oss för att gå in å vänta ist. efter ett litet tag har hon äntligen fått fram om vart hon är nånstans:p haha så admir cyklar för å möta henne, måste ju va säkra på att hon hittar till gymmet :P  nästn direkt efter att han börjat cykla smäller de till och regn& hagel bara öser ner! haha :s Magda har stängt av sin mobil och ja där satt vi i samma situation som ungefär 15 minuter innan, ingen magda och vi väntar  :P


När ovädret har lagt sig så reser Mar på sig något oväntat och bara går ut ur byggnaden utan o säga något :o hon fick en såndär tvillingkänsla av att hon skulle gå o hämta magda, hon visste exakt vart hon skulle gå också! Blev faktiskt lite impad :p haha


Men tillslut så kunde vi iaf börja träna efter att martyna kommit tillbaka överglad med en dyngsur magda :D

denna gången så sprang jag på löpbandet som uppvärmning, att jag lyckades med att springa/jogga i ungefär tjugominuter....e faktiskt stolt över mig själv :p sen vart de styrketräning! ryggen min hade jag redan träningsvärk i sen dykningen ^^ kommer kännas rejält imorrn kan jag tänka mig ! usha


Stämningen på gymmet var lite nedstämd denna gången faktiskt, alla var praktiskttaget döda! haha

o när vi duschat o haft oss, solen sken vid det laget kan jag tillägga, så vart de raska och bestämda steg direkt till Pasta vagnen :P en nr4 för mig! kyckling, pasta o curry sås! OOMG :D

E fortfarande sugen på den :( så god den va! njaja efter vi käkat upp de där så köpte ja mig ett busskort:) mihi

och såklart...tog vi bussen hem o nu sitter ja här! ska fixa diskmaskinen, starta tvättmaskin o baka kladdkaka :D ;)


köss från knappen!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards