What a Twist

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Mia - 19 april 2013 01:14

Åhh det ömmar i hela jädra kroppen! Ganska gött faktiskt! (Men är lika flexibel som ett cementblock^^) Har inte kunnat vara med på träningen på sisådär tre veckor så musklerna hade ju hunnit förtvina och självklart vart det mer av ett fys-pass igår på träningen höhö :P Gick även igenom P1 teknikerna! Nästa måndag blire antagligen P2! Ska bli skoj! :D


Nä nu ska jag ta å sova! Ville bara skriva något hehe. Ska upp tidigt imorrn för att packa, sen ta bussen in till stan å hjälpa Emilia å flyttstäda! Kanske någon cider på Bulls efter det och sen tar jag tåget ner till Min älskliiiing :D Nu har vi inte setts på jätte länge så Jag ska krama karln som aldrig förr höhö :D


Jävlar...får inte glömma att ringa Arbetsförmedlingen imorrn heller... >.<


Nä, gonatt på er!



 

Okej kunde inte låta bli....den här har jag kladdat på ikväll! Faktiskt ganska nöjd med hur det blivit so far :D

 


Gonatt! På riktigt!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards