What a Twist

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Mia - 4 april 2013 12:11

Har varit utan Vampire Diaries i typ tre-fyra veckor, fram tills i förrgår. Då kikade Emilia å jag på ett avsnitt.....VARFÖR GJORDE VI DET?!?!?!?!

och igår tittade jag på ytterligare ett....jag försöker verkligen, verkligen, verkligen att vara kvar på jorden men näe....Verkligheten kan säga see ya later aligator, ses om några veckor/månader/år Nu ska jag gå in i min fantasybubbla med vampyrer, varulvar och allt annat smått och gott..... (Asså, jag överdriver lite nu :P)

Det som kändes så skönt att inte vara fast vid något! Livet började rulla på, men nu vart det slut med det roliga :P....Det känns precis som med sockerbegäret, det blev jag ju typ av med förra terminen när jag satte igång med Krav Maga! Å nu...efter jul, nyår, alla hjärtans dag, vanliga vardagar och helger och påskhelgen så är jag fast i klistret igen.... Nnnggghhhh hahaha.  Varför gör man sånt här mot sig själv? Varför? xD


  


Jaha, det var dagens tankar om livet det.


På återseende!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards