What a Twist

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Asså...

Av Mia - 24 mars 2013 18:56

Idag är det en hjärndöd tjej som skriver....Jag förstår inte... eller på ett sätt förstår jag....men ändå inte.... hur kan man vara så jäkla trött av att ha spenderat i princip hela arbetspasset på arslet och läst en bok?? Och alla andra arbetspass den här veckan också för den  delen....Svar: Det är ju ändå ett jobb, jag är ju hela tiden medveten och på "vakt" ifall något skulle hända eller ifall brukaren vill ha hjälp med något. Jag går ju in i en yrkesroll. Ooch jobbet som personlig assistent kan vara väldigt mentalt krävande. 


Men...ändå så förstår jag inte...haha (Gud va jag ältar).... hur kan jag vara såhär jäkla trött?!?!?!

Å jag ska hämta mamma och pappaom någon timme eller så...bör ha städat färdigt toaletten då....och gärna ha börjat röja lite i mitt rum :P gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ge mig energi någon!



Nääää så ska ta ett glas choklad havredryck! Faktiskt jätte gott! :)



 

En liten snabbskiss jag gjorde igårkväll! 


Nä...havredrycken ropar på mig.... den vill tydligen bli uppdrucken nu. Jag kan ju inte va elak heller, så hej på er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 januari 2022 23:56

Uppe i Norden, där bor jag och mina systrar Djupt inne i skogen möts vi upp för att leka och lyssna  till hinner från träden till visor om jorden till sagor om världen, så skriver vi ner dem och samlar på orden och tar med dem på färd ...

Av Mia - 28 juli 2014 12:28

På tal om utbildningar... Har varit så bestämd med det här Dietistprogrammet så det finns inte, har tänkt att jag nu banne mig har bestämt mig. Men självklart vart det ju inte så! Haha. Självklart.... xD   Har suttit och kikat på en annan utb...

Av Mia - 17 juli 2014 20:53

  Har äntligen köpt ingredienser och testat göra den där huskuren jag skrivit om! Det blev dock ingen geléaktig konsistens, som det stod i receptet att det skulle. Men det kanske har och göra med vilken honung man använder? Gott är det i alla fa...

Av Mia - 15 juli 2014 11:19

Jag tränade igår! Hör och häpna! Haha xD Tog ett 30 minuters pass vid lunch, bara ca 7 minuters uppvärming på en crosstrainer, sen körde jag ben, med lättare vikter än vad jag normalt brukar ha, lite armar och magövningar. Märktes att jag inte trän...

Av Mia - 12 juli 2014 23:11

Tröttnade på min gamla header, så testar att byta. Men, om jag får säga det själv, så lyckades jag faktiskt fånga en ganska bra bild på den här snoken!   Så ja, tills jag hittar en mer passande bild får den här duga :D       Kan ju till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards