What a Twist

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Mia - 5 december 2012 21:58

Har suttit i tystnad, bara jag och min tinnitus, i typ fyra timmar so far. Rätt gött å låta öronen vila från ALLA ljud, okej förutom det konstanta pipandet då haha.
Lite små häftigt, märkte knappt att pappa stack iväg för att grejja med bilen. Gick på toa efter ett tag, (att öppna dörren hördes inte alls, att spola lät typ som om någon spolade hundra meter bort osv :P)..märkte att brorsan inte heller var hemma...hmmm. Aja, gick tillbaks till pluggandet. Efter någon timme tyckte jag att jag hörde någon viska "Maria" typ sådär långt bort ifrån. Min första tanke var att jag bara inbillade mig, fortsatte läsa, sen efter någon minut så tänkte jag ifall de kan ha varit brorsan så jag vände mig om och kikade lite....hmm, nä ingen där.
Tyckte mig höra någon som tassade omkring på nedervåningen, och tänkte att jaha nu har brorsan kommit hem! Läste lite till innan jag tog pissepaus, passerade brorsans rum, där han satt och spelade. Tog ur ena öronproppen varpå han sa "Jaha, det förklarar ju saken..."

Haha då hade han stått i dörröppningen till mitt rum och typ ropat mitt namn, alltså det jag tyckte lät som en viskning. Hahaha, stackarn trodde jag var förbannad på han i och med min noll procentiga respons. 


Nä, back to pluggandet.

På lördag eftermiddag, då jävlar är det överstökat!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards