What a Twist

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Mia - 4 december 2012 21:55

Skulle ladda min iPod, så kopplade in den i datorn...hade igång spotify samtidigt, och då märkte jag att det går ju att synka spotify till iPoden! "Fasen va gött!" Tänkte jag, tills jag märkte att jag måste köpa alla låtar för att jag skulle kunna lyssna på dem genom iPoden... Hm. Så jag har alltså raderat alla låtar, för att ge utrymme till all ny musik (vilket jag var tvungen till för att detta ens skulle funka enligt Spotify), på min lilla darling.


Men på tal om något annat! Hittade min kamera! Haha, hittade den (+ mitt paraply) i en väska som dragkedjan gått sönder på...så jag har inte brytt mig om å titta i den...tänkte att "äh i den har jag säkert inte lagt något viktigt". Nene. Haha.


Har handlat ingredienser till att baka saffransbullar med vaniljfyllning, och även ett "sista" schampoo samt ett balsam jag ska använda istället för schampoo från och med nu. Ska boka tid hos en frisör imorgon me, nu jäklar ska jag försöka få tillbaks mitt krull! Hoppas jag  

Har kommit en bit påvägen med att pynta huset också! Gardiner i köket och matsalsrummet e uppe, satt ut lite ljustakar och så me :) Börjar bli mysigt här!

Nä ska läsa lite marknadsföring innan jag ska lägga mig!


Gonatt!



 

Bjuder på en bild, tagen sommarn 2010  på en möhippa :) Ahhh mitt saknar mitt lockiga hår!!

WTF

Av Mia - 4 december 2012 13:00

Min kamera e väck??! Hittar den inte någonstans :( hittade den inte i helgen heller när vi skulle på fajitas kväll, tänkte inte så mycket på det då men.... den är borta! Hoppas verkligen inte att jag glömt den på stugan   ...isf hoppas jag att den tål kyla haha.


Aja, ska bära ner datorn, hitta någon julmusik lista på spotify och sen jäklar ska det fixas! :D ska försöka ta mig till affären och handla lite inför julbak! :D



~Rocking around the Christmas Tree
at the Christmas party hop
Mistletoe hung where you can see
Ev'ry couple tries to stop~

 

Lalalaaa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards