What a Twist

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Mia - 27 december 2011 20:53

Sitter å smålyssnar på brorsans å farsans samtal om pengar...höhöh.

Nä inget speciellt som sägs, förutom att Nordea strular igen :P

Idag har Roman å jag vart på stan! Kikat på lite krimskrams som man har på fingrarna :-))))


Käkade även pizza på stan! Åååååhh så god pizza! Har längtat och suktat efter just en sån här god pizza ända sen vi kom hem från Australien! Varenda pizzeria vi besökt hittils har bara levererat blask, jämfört la perfect pizza ;P Å idag fick jag den! Haha. Lycka.
Sen så åkte Roman tillbaks till Skåneland å jag gick till Biblan för att fördriva tiden...skulle nämligen träffa Castro, som jobbade...å hon fick jobba över... så jag promenerade längs Nissan, promenerade lite mer... kallt va de också! Sen bestämde vi att det nog skulle bli bättre om vi ses imörrn istället :P Men gud va frusen ja vaaaa!!!
Fast ja vart på bättre humör när ett äldre par, som gått bakom mig ett tag, gick om mig och liksom slängde ur sig på vägen att de gått och studerat mitt hår, för det va tydligen väldigt fint! Egoboost, ja tack!


Ska ta å gå ner till vardagsrummet å umgås med farmor som e på besök! :D
Har vart super mysigt å ha henne här nere, det händer ju inte så ofta.
Synd att hon åker hem till Uddevalla imorrn  :/


Herrå!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards